The Fall

host.jpg

Det är höst nu.

I måndags lagade jag kalops, idag en mustig köttfärsgulash. Jag har lagt sandalerna i garderoben och plockat fram höstmunderingen, det är härligt att andas den klara rena höga luften. Det är äntligen mörkt på kvällarna, jag kan kura framför tv:n på kvällen med ett gosigt täcke omkring mig. Det är höst nu och jag gillar det.

Andra bloggar om: , , , , ,


8 responses to “The Fall

  • whitelady7

    Det ar vackert med host. Har ar det var, och jag ska plocka fram sandalerna 🙂 Inte for att de precis stallts undan! Men i allafall, de ska flyttas narmare dorren. Varm host-varkram till dig fran andra sidan.

  • whitelady7

    Tack vannen, fila pa du och lat allt ta den tid det tar. Forstar det tunga, hade en bror som gjorde det samma, lange sen nu men alltid ont i hjarteroten. Sa klart erbjudandet star kvar, du behover inte ens fraga! Stor Stark Styrkekram till dig!

  • annci

    Tack för din fina kommentar och ditt välkomnande, värmde gott i höstmörkret 🙂

  • Rosa

    Varför bor du inte i dörren bredvid, då vet jag vad jag hade ätit middag ikväll eller vem jag hade skickat sonen till innan träningen *L*.

  • Dandelion

    ÄLSKAR underbara hösten med allt vad det innebär 🙂

  • livsglimtar

    Undrar om det går ett kalopsvirus?
    Jag drabbades i veckan och mina ungar har nog insjuknat då de åt här med mig.

  • jane

    vart är bilden tagen någonstans?? det ser ut som bilden är tagen i flen på gryt!!
    Fin bild iaf 🙂

  • Vb

    @Jane, *viskar* hittade på nätet, men är det så vackert och du har möjlighet att se det irl så är det bara att gratulera!
    Tack för titten!
    🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.