Hej, här det var en som tog sig vatten över huvudet bokstavligen. MJ drunknade under våren. Jag ska vara fri? Skumt, vem är jag? Vill du berätta eller måste jag upptäcka själv vem jag är. Blev? 


7 responses to “

  • Helena Trotzenfeldt

    Jag kan inte föreställa mig detta. Det låter fantastiskt att vara fri.

    Kan jag få finnas i ditt liv igen?

    /Svava

  • Vb

    Hej Svava, mer än gärna. Har tagit sin tid att komma över detta. Höt av mig och varma tankar till dig för onskan. ❤️

  • Helena Trotzenfeldt

    Härligt! Ser fram emot att höra av dig. Minns inte vilken email-adress du har, men nuvarande är förnamn.efternamn@gmail.com. Kram

  • gavleshotokan

    Kära Vendettanbettan!
    Det var längesedan vi hördes av, men av någon anledning har du varit i mina tankar senaste dagarna. Jag undrar så… hur du har det, hur livet går vidare.
    Hur det än är skickar jag några kaststjärnor till dig, så du kan döda alla.
    Ninjakram!

  • Vb

    Lagt in mailen till mig nu

  • Mitt krypin

    Jamen helvete så skönt att du äntligen är fri. Har googlat dig flera gånger om året sen AB-bloggtiden och letat och läst det som funnits.
    Varma, många och trygga kramar/ Cecil

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.