Vågar jag?

Brillorna har landat. Igen!

Mina underbara Globetrotterbrickor, ska jag våga gå och hämta dig? Den här gången blev det en märklig tur. Usa till Sverige 2 dagar, inom Sverige 5 dagar. Först till Stockholm Arn, sedan Skatteverket för att posten klantade till det igen, tillbaks till posten som skickade företagspaket till privatperson i min hemstad, som gjorde om försändelsen och skickade för omsortering tillbaka till Sthlm och nu ser jag på nätet via kollinr att dom ligger där. Nå´n km bort och väntar på sin ägare. Mina Pradaälsklingar jag hämtar dig mellan tvättpassen!

Nu får det bära eller brista! 🙂

Uppdatering:
Dom sitter som en smäck, fast på näsan.  Dom kom, jag ser, vi segrade! (herregud inte undra på att jag tyckte alla var så snygga, men nu ser jag era rätta face;)

Andra bloggar om: , , ,


5 responses to “Vågar jag?

  • annci

    Håll näsan högt 😉
    Och ha en bra dag!

    Ps
    Vem skulle inte vilja gå klädd i Prada

  • Vb

    @annci:

    Djävulen? Hahaha

  • Miss Terious

    Tusen tack för din kommentar Bettan. Det är så skönt att bli hållen i handen när man känner att inget är värt något mera.
    Tusen tack!

  • livsglimtar

    Jag hakar upp mig på posten…är ju inte klokt vilka sölputtar vår post är. Tänk att dina brillor kom så fort från USA, men vår post vad gör de mer än tar hutlöst betalt och ständigt hotar med att lägga ner det ena efter andra och ändå samtidigt hela tiden höja priserna. Äh jag har varit allergiskt mot posten i många år nu ända sedan de missförstod allt och började sälja en massa biljetter och annat skit, det var då de egentligen sålde ut sig själva. Undra om det inte var tanken det att långsamt ta bort det hela.
    Men kul med dina brillor som var snygga såg dem i AB-bloggen.
    Kram och du en trevlig helg önskar jag dig så klart!

  • Soulsister

    Tittar in, kramas en smula.
    Prada…oh! Versace….oh….Louis Vuitton….oh…dessa namn kan få mig att rysa av väbehag.

    kram

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.