Googelsblogg 1,2,3,4

Mina brillor från Usa, skickades igår!

Roar mig med att följa dom på vägen, fraktaren har ett eminent system så jag får mail, så fort dom scannats in på nå´n postsorteringscentral. Än så länge har dom inte flytt landet :), men nästan. Första anhalten var Jamaica NY, alldeles nyss hälsar dom på i Hyde Park Synd att man inte var personlig eskort åt dom.

Skatteverket är informerade om den dyrbara och högst nödvändiga; ser illa i reserverna, försändelsen så fan ta dom om dom blajjar nu!

Uppdatering 29/7, brillorna har lämnat Amerikat, och befinner sig över Atlanten. Bloggen uppdateras dagligen.

30/7 Igår kväll landade brillorna på ARN, Arlanda. Åkte lite hit, åkte lite dit, och har nu ,vad jag fattar av ”trackingen” hamnat på Skattekontorets post. Och det är här det kan brista eller bära, vilken dag eller månad jag kommer att få dom.;)

31/7 Vaktmästeriet på Skatteverket har inte fått iväg paketet igår. Posten schabblade,  normala gången är att när vi får ett paket som inte går ner i brevlådan, får vi en avi från ett speciellt postcenter där vi ombeds ringa och tala om var i hela landet vi önskar hämta det. Men den här gången smet paketet till Skatteverket direkt. Typiskt. Och mina reserver är såna där dubbelfjädrande och klämmer ihop skallen som ett skruvstäd. Ger mig skallebank. Jag vill ha mina nya brillor NU!

1/8 Se inlägget Jag ser inte ut ur mörkret ovan

2/8 Inlämnade för returnering, se inlägget Men en lite glimt ovan

4/8 Lämnat landet Sverige på väg till Usa

Andra bloggar om: , , , , , ,


6 responses to “Googelsblogg 1,2,3,4

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.