Men idag glimtade det till

Jag ser ljuset……

Försökt etablera kontakt med brillerian utan resultat.Ringt flera gånger, mailat, använt deras formulär. But nope. Hängt läpp, tänkt att jag är väl en satans jubelidiot, hur seriös sidan än ser ut, så är jag lurad. Men då kliver förnuftet in och säger:

Det fattar du väl att, om dom skickar originalbågar och slipningen är perfekt, så är det bara ännu en prövning av honom en del kallar Gud. Misstag kan alla göra.

Ibland undrar jag om ”han” inte har flera adresser att skicka sina prövningar till. Skriv gärna din  i en kommentar så jag slipper fler överraskningar på ett tag…

Anyway, ikväll tänkte satte jag mig ner och skulle maila min besvikelse till en vän, precis när jag skulle klicka på Gmailikonen, så kommer det ett! Från brillerian. Så här skriver dom:

Hi Vb,Sorry we did not get back to you sooner.  Ship the glasses back to us
and we will correct the problem.  We had severe rain and thunder
storms so our internet and phone service was not working.  I will have
the  correct lenses ordered in and we will ship them out to you again
ASAP.  Sorry for the inconvenience.

Tänk, nu känns det som ljuset sett från mörkret; sticker i ögonen. Om inte annat sticker det väl en del skadeglada läsare beskedet i ögonen. Ha! Tack ni rara kommenterare i förra inlägget.

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

7 responses to “Men idag glimtade det till

  • barbakvinna/anki

    Men GUD va skönt… Det ordnade sig..

  • tonarsmorsa

    Underbart, härligt att allt ordnade sig! 😉 Kram!

  • Ister

    Snart, snart kan du se ljuset igen!

  • Rosa

    Å va glad jag blir för din skull. Då ordnar det sig och nu vet du att du tycker om bågarna, så då är det bara att ha lite tålamod igen då. Ny väntan.

  • Filippa

    Klart det ordnar sig ! Även om det inte alltid blir som man tänkt sig eller i den ordningen man tänkt sig så ordnar allt sig. Nästan. Förhoppningsvis.

  • Adastra

    Jaa nu var jag här då. Känner mej vilsen o främmande. Jag är en sån som (nuförtiden) trivs bäst hemma. Här är så stort på nåt vis. Men fin musik var det ju, så jag tittar nog in igen. En liten stund i taget. Tack för inbjudan

  • Miss Terious

    Gud vilken härlig video!!! 🙂

Kommentera

