Ska dra på mig korsetten och börja jobba

korsett1.jpg

Behöver skruva upp en del saker i nya lägenheten. Nu när alla lådorna är uppackade, det gjordes också med korsett på, förresten jag gör jag alla tunga jobb med den utstyrseln ett tag framöver. Ett nytt bråck i kistan är anledningen, inte ekivokt på något sätt, inte sexigt alls. För hur sensuellt är det t.ex vid en hostattack så sticker det ut en bula, som en alien ur kistan och bullrar högljutt? Vågar jag skriva att ibland lägger jag av en rökare samtidigt? Ett tag tänkte jag eftersom det blir operation framöver, så kanske jag skulle passa på under julen. Antar att denna jul blir som förra, MJ har permis, så jag inte kan åka ner till dotter och gamla pappa, ligga där och bli uppassad, lite drogad av smärtisar. -Nä, allvarligt det blir ingen rolig historia, har gjort en sån operation förut, ett resultat av MJ huggsexa.

Lägenheten börjar få den där personliga touchen, alla småprytlar och grejer börjar hitta till sina platser. Det hat blivit en del rockader.

Sist men inte minst vill jag säga att tiden inte riktigt räcker till just nu, har varit en del som sagt, att läsa och kommentera i er andras bloggar,
men ni finns i tankarna…….löve!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 responses to “Ska dra på mig korsetten och börja jobba

  • Filippa

    *räcker över skruvdragaren* Korsett låter inte så trevligt men jag hoppas ändå att det blir fint ? ja, i lägenheten alltså *ler* inte i korsetten…sorry, för mycket rödvin och äpple daiquiris i går 🙂

  • Witchbitch

    hej!
    kul att se att du är på g åter!
    men det där bråcket ska du nog ta det försiktigt med.
    kramar till dig!!!
    🙂

  • marianne

    Ta det nu lugnt…du kan ha som mål att få hemmet färdigt till jul.
    så stressa inte.
    det där med korsett är inte så illa..jag har min på mig nu efter min brockoperation. det känns riktigt bra medans man har den på.
    magen putar inte och jag känner mig riktigt smal…skillnaden är tydlig när jag tar av mig den.
    Vänta bara tills jag får börja att lyfta igen, då skall jag ta mig ner till gymmet och få bort den där magen för alltid..

  • Rosa

    Skulle vara kul att testa en såndär korsett någongång. Se hur man ser ut med mycket smal midja. Det var länge sedan.

Kommentera

