Nu börjar jag fira

Jul. En jävligt GOD Jul.

Polly från Cloetta har kommit ut med X-mas Collection, ljuvligt mjuka chokladskum med en mix av kanel, glögg, marsipan, vanilj, saffran och knäck. Tur att jag laddade med insulin idag, känner att jag kan inte stoppa vid ett par stycken. För säkerhets skull köpte jag Sias nya glass Lakka, gräddig vanilj smaksatt med hjortronlikör. Här ska snaskas!

Inte mumma, men mums!

polly.jpg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

10 responses to “Nu börjar jag fira

  • Madison

    ojoj…den har jag missat helt…måste köpa…imorrn direkt när jag vaknar…hoho

  • Niki Loong

    Jamen Sias violglass då? Eller deras citron-lakrits? Mummmmmms.

    Nikibabe, det kallades jag av brassarna på galleriet igår! Brasilianska radion gjorde reklam för min utställning och kallade mig Nikibabe. Får väl byta bloggnamn…

    Varma kramar i massor

  • Niki Loong

    Tack snälla för tipset. Nu är det klart!

    Kram

  • Kari Huusko

    Oj, den har jag missat helt – måste testas!

    Jag är en polly-älskare och det godaste sättet att åtnjuta polly är när pollyssarna är iskalla. Så jag brukar ha en pollypåse i frysen innan jag äter upp dem. Lite konstigt kan tyckas men väldigt gott kan jag intyga:)

    Nu måste jag springa ner till pressbyron för att införskaffa mig en påse ”x-mas-polly”.

    Ha en bra dag VendettanBettan!:)

    För så gör prinsessor!

  • livsglimtar

    Polly älskar jag men helst bara de med den mörka chokladen. Så nu har de en ny sort den ska jag pröva, vem vill inte komma till sockerhimlen och må gott?
    Glass är jag inte så där tokig i det är min man som är glassgalen här hemma. Jag handlar och lägger i frysen och sen när jag får ett ryck att ta en portion då har han redan ätit upp allt.
    Kram

  • Witchbitch

    men jisses vilken orgie du ska nu!
    dom där pollyissara, ehh, pollyarna, eller vad f-n säger man när det är flera pollys?
    Låter smaskiga hursomhelst och glass kan aaaldrig bli fel.

    kramar!

  • kattis

    Jaha ja!
    Ajsan bajsan ta´t lugnt med sockret!!!!!
    Men fan, nu måste jag upp till macken för att kolla om de har fått in den där jul-Polly!
    Annars gillar jag den där med vit och mörk choklad också.

    Kramis! / K

  • kattis

    Långnäsa!!!
    De hade inte just den där!!!
    Men när jag beskrev den så skulle de absolut beställa hem den!
    Tack för tipset! Nu stiger Cloetta aktierna igen!
    De sjönk efter min graviditet tror jag!

    Sov sött!

    K

  • Linda

    Vad gott! Dom måste jag verkligen prova!

  • Dandelion

    – Är det sant ??? Jisses, får dra och shoppa sånna i morgon, oj så gott det måste smaka när man tvingas ha en städdag… kan jag tänka…

Kommentera

