Straffet :)

Tack alla goa bloggare för att ni gladdes med mig att jag fick åka på en weekendtripp! Pöss! Men ”straffet” *s* blev att jag inte är riktigt kurant, en förkylning på lut och under trippen fick jag två allvarliga sockerdimpar. Rekyler, det verkar som om jag blivit insulinkänslig i överkant. Har gått ner 6 kilo i raketfart utan att banta, kanske har det med det att göra? Nöjer mig så länge att läsa ikapp mina favvisar, och går till dottore i veckan. Rejält trött,

Vi ”ses” snart!


13 responses to “Straffet :)

  • pysan

    Krya nu på dig.

    Sov och vila om du kan…

    Kram Pys

  • Dandelion

    Ta det lugnt nu och ta hand om dej så du blir kurerad snabbt.

  • Rosa

    Nämen va´ tråkigt. Hoppas att du fick lite utbyte av miljöombytet ändå. Ta hand om dig nu för mer får du inte gå ner. Då blir det för mycket för din lilla kropp.

  • ET

    Skickar över lite hett te och alvedon så du kryar på dig från förkylningen! KRAM

  • Filippa

    Näää, va synd ! MEn jag hoppas turen var lyckad ändå. Sockra på dig, knytet ! Eller kanske inte ? Om det är samma basillusk som jag haft så går det över rätt fort. Kram kram !

  • Jonas

    Stackare. Kanske du har samma dumma virus som jag har fått. Ligger hemma och har ont i halsen, men har inte gått ned ett kg. Jag kan kanske ta lite från dina bacilusker, stanna hemma i tre veckor och komma tillbaka till jobbet som en slimmad man. Nä, krya på dig nu och berätta gärna om hur du hade det i övrigt på din weekendresa. *puttar fram en kopp med varm choklad*

  • Eurydike

    *ahaa*

    Vad bra att du inte blivit inlåst på ngt hotellrum då!

    Sinova på Apoteket (naturläkemedel) och Enchinaeca+C brustabletter i mataffären. Brusen är vedervärdig men det gör susen!

    Krya på dig!

  • Marcus

    kram & krya på dig :o)

  • Miss Terious

    Gå genast till El Doctore! Order från högsta ort!

    (kul att du ändå hade kul)

    Pöss! 🙂

  • Vb

    @Miss T,
    On my way, skickade ett mail till diabetessköterskan som hänvisade till läkaren.Tycker att dom kunde skickat en tid.:/

  • livsglimtar

    Tjingeling…hur går det med snuban? Hoppas att du mår bättre och att du kan pilla i dig lite extra kalorier vilket du nog behöver.
    Var väl stressen som gjorde att ditt immunförsvar sjönk så bacillen kunde passa på att ta över.
    Jag tänker på dig, kikar in då och då för att se om du har kommit igång igen.
    Puss

  • Miss Terious

    Sitter här och gråter. Jag har precis läst tillbaka i min blogg och dina fina kommentarer gör att tårarna började rinna. Du om nån fattar Bettan, dina ord värmer mitt hjärta.
    TACK!

  • barbakvinna

    säket nåt virus från mig per telefon eller mail… borde funka med en virussökning på google…

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.