Ikväll Sefastsson vs Aschberg

Upptäckte av ”misstag” att jag har tillgång till tv8. Du kanske också har kanalen utan att veta om det. Comhem har den i basutbudet på sin infosida. Så med stort intresse ska jag kika kl 21.15 på Insider om Sefastssons eskapader. Storyn är så fantastisk att den måste vara sann;

Eller?

Ligger någon annan reporter bakom och samlar stuff till en roman?

Livet är en jävla roman, en taskig deckare. Själv har jag fått sitta inne hela dagen på polisens inrådan eftersom MJ ska på ”kurs”(läs friskvård) och passerar min by. Fan vad mitt liv är inskränkt på grund av en enda persons gärningar. En satans mördarjävel!

Andra bloggar om: , , , , , , ,


3 responses to “Ikväll Sefastsson vs Aschberg

  • ET

    Som jag sa till min kollega tidigare idag, ibland är jag helt övertygad om att jag och mitt liv är the real life ”Truman show” hur kan så mycket bli så underligt och hur kan man stöta på det ena rikspuckot efter det andra. Folk skulle bli chockerade över vilka människor man stött på och umgåtts med under sitt ändå hitintills relativt korta liv….

  • Miss Terious

    Tack goa Bettan för dina kommentarer. Dom värmer så gott. Orkar tyvärr inte läsa inlägg. Men jag vill tacka.
    Sköt om dig.
    KRAM

  • Filippa

    Vännen, som tidigare – jag förstår inte riktigt hur folk dels har tid dels har ork att ge sig på andra, verbalt, anonymt och fegt. Dom kan ju verkligen inte ha ett liv ? Och även om jag förstår din frustration och hur illa det kan göra så måste jag säga att nej, dom är inte ens värda energin och tanken. Fega små kvalster !

    Och jag har också 8:an, måste pusha för Rättens tjänare – rätt intressant ! Och va´fan – är den där snubben ute å går igen ? Kan du inte skicka honom min väg så ska vi se vad 100 kg Filippa (japp minus 3kg) kan ställa till med !

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.