Slut, utbränd kanske?

Just nu är är jag så trött, så trött så jag tänkte att dom tre blogginlägg jag börjat på och inte orkar fortsätta skriva kan ni avsluta. Tre ämnen, välj ett eller alla, varsågod:

Volta

Gå på plankan

Efterlysning

Skriv fortsättningen i kommentarerna, jag tar en tupplur!

Andra bloggar om: , ,


15 responses to “Slut, utbränd kanske?

  • Twilight

    Jag hade gärna läst alla….

    Men om man bara va tungen att välja en så hade jag valt, HM??!!

    Gå på plankan tror jag

    och sen hade jag valt Efterlysning

    och sist Volta.!!

  • Vb

    Men Twilight, meningen är att du ska skriva fortsättningen! Haha, får se om jag orkar framåt kvällskröken.;)

  • Twilight

    OJ då. Läser lite för fort ibland. HM!

    O jag som knappt har ngn fantasi eller tankar till att avsluta mina..

    Tror inte jag är den rätta till det heller.

    Ha Ha. vi verkar sitta i samms båt du och jag. Inte ordagrant men att avluta inlägg.

    Vet inte hur många inlägg jag har sparade som aldrig jfår sätta sista punkten på…

  • ET

    Men hallå personalen, gumman, du kan ju inte skriva att du är utbränd för något sådant finns ju inte längre enligt våra kära politiker! Det är bara trams……

    Med andra ord utveckla Efterlysning för jag efterlyser tankeverksamhet och verklighetsuppfattning hos våra styrande!

    Kom på en jättebra grej jag vill göra men som kräver kapital, lyckas jag ragga sponsorer (önsketänkande) så kommer jag dra med dig på det jag kom på!

  • livsglimtar

    Jag EFTERLYSER den energi som en kropp banne mig borde få äga. Jag ska snart starta en utredning om vem som la beslag på min energi, för så här kan man inte ha det.
    Sen ska jag utreda hur mitt energispa ska se ut och hur jag ska få det att bli en gratis tillgång för allmänheten. Inget som enbart rika slöfockar som inget gör ska få åka till.
    Mitt spa ska rikta sig till de som gör jobben, de som håller vårt land igång. Alla ekonomibiträden och vårdbiträden och annat på golvet gående folk. Där ska finnas en avdelning för alla sjuk likväl som friska, här ska finnas folk som ger den omsorg sjuka behöver kroppsligen eller psykiskt, inget ska saknas. Mitt spa ska ha som mål att hitta något för alla att må gott av.

    —Jamen jag försökte i alla fall…

  • Witchbitch

    Skickar ut en efterlysning om Volta-ren innan jag går på plankan.

    Sisådär. Det var gjort i ett litet nafs.

    krm!

  • Emelie

    Ha! Det ständiga problemet. Man börjar skriva jätte motiverad tils man flippar ur mer och mer, och inser att det är lika bra att lägga ner och komma tillbaka till bloggen senare..

  • Rosa

    Efterlysning – speed till bloggen. Jag har helt tröttnat att sitta på kvällarna och vänta för att kunna blogga.

  • Rosa

    Fast det gäller ju ABs blogg det…….

  • Rosa

    Här kan man ju kommentera hela tiden utan att ha några problem

  • Rosa

    Snabb går det också…..

  • Vb

    Rosababe, hahaa, dags att flytta kanske?

    🙂

  • MyyZz

    Jag önskar verkligen att han ska få göra en volta till så han sitter där han sitter för evigt. Duger inte det så går han gå på plankan som i gamla tider, mer hajmat till hajarna;-) Det enda jag verkligen hoppas är att jag slipper göra en efterlysning på den eländes skurken.

    3 st ihopdraget till ett;-)

    Tjing

  • Redtopp

    Dom tre orden räcker som blogg! Volta gäller med all säkerhet inte dammsugaren med samma namn! Plankan lär inte vara små steg i gratinerad filé å potatismos!Kramar om och hoppas du får kraften tillbaka!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.