Koalition

 

mobilbilder-031.jpg

Andra bloggar om: , , ,


8 responses to “Koalition

  • Missbeauty

    Kikar in och säger hej till dig när jag ändå är här och snurrar….=)

    Kram på dig…

  • Allica

    Hellu
    Ville bara lämna en gigantisk gonattkram till favvisbettan!

    *kram*

  • Gloria Mundi

    Hej
    tittar bara in eftersom jag såg din URL på AB.
    Du skriver bra! Det känns så mycket mer ”på riktigt” på denna blogg på nåt sätt.
    Cool bild på korna btw.
    (Jag länkar till min ”spegel”-blogg på WinLiveSpaces) (mailet används aldrig)

  • Witchbitch

    jälar vicka snygga rumpor. Skulle t o m kunna tänka mig att stoppa in näsan i pälsverket och snosa runt lite. Ja, inte mitt i då, men lite vid sidan om kanske…
    🙂
    kram!

  • Gloria Mundi

    Tjena
    Ang din kommentar i mitt ”space” ja det är äkta skor. Vill inte sätta ut länk då jag kopierat fr deras sida. sök på ”punitive shoes” på google så ser du.
    Nemi hade en stripp i söndagens DN som påminde mycket om det där. Vad kvinnor gjort i forntiden för att vara attraktiva, idag skär vi bara i kropparna i stället och stoppar in onaturliga grejer. Värre eller lika illa? ;-/

  • Rosa

    Så söta rumpor.

  • whitelady7

    Vart man an vander sig sa har man rumpan bak! Tjusiga kor det dar, ska beratta en kul historia om nagra sadana som jag bodde granne med nangang 🙂

  • Grynboll

    Fasen dom ser ut att koka ihop något…

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.