Uppdatering

Av sidan Vb/ Anslagstavla längst upp i listen. Ny mailadress och aktuell situation!

15 responses to “Uppdatering

  • Agge

    Oppsan sa då!

    Go början på det nya året hoppas det blir tryggt å kul och helt enkelt som en bal på slottet….underbart!

    Kram Agge

  • Christer Dyrwoold

    Vad roligt att jag hittade din sida igen har saknat dina texter och vill ju veta hur du mår nu för tiden.

  • melinda

    svar:

    Tack bettan

    Hoppas allt bra med dig och att du får ett bra kommande år.

    kram

  • anki/ barbakvinna

    jag skiter i vad du säger jag nominerar dig under politik för är inte din blogg politik då vete sjutton vad den ska kallas för utom vardagsliv. Fast ingen vanlig vardagsliv direkt.
    p.h….

  • menuette

    Tycker också du borde få ett bloggpris för det du bloggar om.

    Går det att nominera i AB.s (löjliga) tävling? Att katogorisera på det sättet är ju löjligt. Årets politiska blogg är en sak/ det kommer från bloggvärlden själva.
    Sen kommer media=pengarna och villa hålla hov eftersom det finns en marknad.
    Jojo.
    KLIPPER IN:
    Självklart ska media belysa också dessa delar av bloggosfären, men det är märkligt att de många flitigt lästa bloggarna av mer seriöst snitt mestadels förbigås med tystnad. Tidningarna vill förstås ge sken av att det inte finns någon riktigt kompetent debatt utanför deras egna sidor. De vill helt enkelt att allmänheten ska uppfatta bloggosfären som förfärligt banal, för att inte säga vämjelig.

    Alex Schulman med kumpaner kommer vi att tröttna på. Likaså Blondinbella. Det hade redan varit sant om inte massmedia envisats med att tjata om dem.
    De bloggar som kommer att bestå är sådana som tar såväl sig själva som sina läsare på allvar. Också vad gäller humor är lågvattenmärken sällan seglivade. Att vara rolig är det svåraste av allt – det räcker inte att bara vara oförskämd-

    IFRÅN DENNA BLOGG: (en ny favorit)
    http://stenudd.blogspot.com/search?updated-min=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&updated-max=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&max-results=13

    Personligen kan jag tycka att de bästa bloggarna spelar flera sidor av en personlighet dvs att de inte går att katogorisera.
    (enklast förstås om om man bloggar just politik)

    Det var inte därför jag kom hit, utan för att tacka för din hälsning.
    Hade tänkt likadannt men du kan före mig. 🙂

  • Vb

    Menuette,
    jag vill inte ha något jävla pris, och håller med dig i övrigt.
    Tack

  • Islin

    Hej,
    hoppas du har det bra och att det nya året börjat bra med =)

    mvh islin

  • Helena Palena

    Först tyckte jag bloggtävlingen var löjlig. Men å andra sidan är det ju en värld som har kommit för att stanna. Allt ska in under kategorier – men vem vill bara skriva om politik t ex.

    Jag vill skriva om allt. Man kan väl säga att Peter Englund skänkt lite nobelstatus till bloggandet. Och det kan ju inte skada.

    Har du laddat ner turbo-grejen?

    Meanwhile: God fortsättning på allt!

  • Myllis

    Vad har hänt med min fru?

  • Myllis

    Förresten, det är inte bara bördan jag kommer för att dela. Jag skönjer en vår i Bettan som kommer blomma när som helst. Och kommer med all säkerhet vara där för att sola mig i glansen. =)

  • Myllis

    Ojdå, du är som jag. Min fru mår bra.
    Mina reflektioner gällde främst de jag så omkring mig.
    Själv kör jag ett annat schema för de som inte är så hungriga,
    8.00 Frukost
    12.00 lunch
    16.00 Lättmiddag och 3 öl
    20.00 Middag och 10 öl
    22.00 Sover hårt med barn runt omkring

  • Tvärslå

    Ta fram ditt ”jävlaranamma” och vägra låta dej skrämmas.
    Skicka sen också ut bild eller länk på vart man kan se skrället, vore väl najs om han levde lite farligt kan man tycka.

    Många tankar går till dej, särskillt nu.
    Lev väl och andas

  • carina

    Haj däe är du en fena på hur man får till bakgrunder och så i wordpress.com? har precis fått till en egen sida där men begriper ni ine ett dugg, är hur handikappad som helst käns det som.
    Om du har tis så snälla skicka en kommentar om hur jag går till väga.
    Vänligen carina

  • Vb

    Carina,
    mailat dig.

Kommentera

