Ligga/knulla,älska

Kalla det vad du vill, men jag kan inte bestämma mig vem jag vill somna med respektive vakna med. Om jag mot all förmodan skulle komma så långt att jag skulle våga visa min vulkankrater till mage, Thomas Gibsons falkögonsblick just dåååå, ja du vet;) eller Skavlans lite mer busiga och lite rufsiga uppsyn efter?Men med en örnblick, dilemma?

(Gibson är bossen i Criminal Minds, Hotch)

5 responses to “Ligga/knulla,älska

  • whitelady7

    Varfor inte bada tva? 🙂

  • Filippa

    Ja, jag föredrar Criminal Minds, mest för den fantastiska Shemar Moore. Det finns naken bilder på honom. Mmmmmmm. Fast Skavlan är inte så illa.

  • Ludmilla

    Jag föredrar ”älska”… : )

  • ataxia

    Ett ex till mig kallade det ”bus”, vilket för mig är fruktansvärt uttråkande och avtändande. Ville bara sparka på fanskapet, typ ”väx upp någon gång, jag vill ha en man och inte en småpojke”. I övrigt går nästan alla benämningar bra, kanske aningen beroende på situationen.

    Men vaknar gör jag helst ensam.

Kommentera

