När bloggvärlden visar sin fina sida

Förra veckan fick jag ett mail av en helt okänd människa. Hon skrev att hon följt min blogg sedan Abtiden, men kommenterade inte, fine with me. Jag t.ex är dålig på att svara på era kommentarer, eftersom jag tycker allt är said and done i inlägget. Men som sagt tacksam både för kommentareroch  för denna okända kvinna som jobbar på ett företag med information om bl.a äldre och demenssjukdomar. Hon erbjöd sig att skicka över material om jag var intresserad. Om jag är! Ja, kunskap är makt. Så idag hade trappsnigeln problem hörde jag att proppa ner posten. Två tjocka kuvert fullmatade med informationfoldrar och tidningar i ämnet.

Tusen tack!

Nu när pappa är på korttidsboendet kanske jag kan koppla av och få ro att läsa, visst är bloggvärlden something special?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

6 responses to “När bloggvärlden visar sin fina sida

  • Filippa

    Du ser ! alltid nåt bra :-)♥

  • Me

    Bloggvärlden är verkligen speciell!

  • Rosa

    Har varit i Helsingborg över natten och är på väg hem igen. VI sitter fyra i en bil varav tre surfar. Har varit här med jobbet. I går när vi åt middag såg jag Danmark. En trevlig syn. Har suttit och läst i din blogg och fått skratta trots dramatik med tankar, din pappa och ditt socker samt nya granne. Mycket som händer. Älskar ordet trappsnigel. Tänker på dig, kramar i rosa.

  • Christer Dyrwoold

    Ja men du är i alla fall vänlig att komentera mina bloggar fast även jag är dålig på att komentera dina.Lycka till med din pappa. Fästmön jobbar med sådana varje dag och på kvällarna får hon drass med mig stackarn.

  • Znogge

    Kan bara hålla med 🙂

  • Amlor

    Hahaha…trappsnigel! Dagens första garv fast så vaknade jag sent också. 😉

    Bloggen går inte av för hackor, det visade du mig. 🙂

    Kram!

Kommentera

