Maggis igen

Magganbabe har varit upp och gått; donatorn som ligger i andra ändan av korridoren har blivit ”inskjutsad” till Maggan.

Maggan har en ganska lång återhämtskap, men imorgon får hon i sin bärbara, gå in och gratta vetja http://livsglimtar.wordpresss.com, eller kolla i högerlisten efter henne!

Puss Maggan oxh Rositan för att ni finns

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 responses to “Maggis igen

  • Rosa

    Så fantastiskt.

  • Soulsister

    Fy fan va härligt!

  • livsglimtar

    Hej mitt hjärta … jag blir så rörd över alla dina vackra tankar och ord. Du berör mig verkligen långt in i själen.
    Nu går det åt rätt håll om än långsamt och jag får ta det lite i taget. Är uppe och går lite mer och det är väl inte alltid en höjdare helst vill man välja själv och ta det lugnare men jag inser ju också att kroppen är svag och behöver träningen. Har precis duschat och ätit lunch, fått såret omlagt och känner mig nu sjukt trött.
    Jag ringer snart okänt nummer har långat en telefon här.
    Krammmmm

  • Filippa

    Men nu är du ju borta igen ?! Inte ens twitter ? Stor kram på dig, jag vet vart du bor *Ler*

Kommentera

