Dont call me I call you!

Igår var jag inne på en Telenorbutik och idag bloggar jag från min Iphone 3gs! Det kallar jag kundservice. Bye bye Tre. Dom tre lurar ni har på release kan ni stoppa upp precis var ni vill. Läs mitt förra inlägg så fattar ni varför dom inte kan leverera, jag har beställt en vit lur 16 g men mina ändringar i abbonemanget har alltså resulterat i att dom har trippelbokat. Inte undra på att lagret ryker. tack Sussi och Anna på Telenor, ni är toppen! 🙂

10 responses to “Dont call me I call you!

  • Towe

    Vad skoj, jag leker med min nya fina vita iPhone med det bidde 32g för det hade dom inne…
    Nu laddar jag en massa musik o hittat lite annat skoj att ladda ner i den 🙂

    Jag är såååååå nöjd! Den är så lätthanterlig att hoppa runt i 🙂

    Så nu ska jag också kunna blogga vart jag vill 🙂

    Ha det bäst!
    /Towe

  • pysan

    Hej vännen…
    Så störtskönt att det ordnade sig a det snaraste…

    Och bra att du fick sån bra service…

    Kram Pysis…

  • Vb

    Gå in på Flashback forum, raio och telekommunikation, där hittar du massor av tips och tricks.Vilka apar som är bäst osv.Visst är det kul med nya leksaker! Vi har det bäst Towe, eller hur?

    🙂

  • Ister

    Men… den är ju för TUNG att släpa med sig i fickan!

    Förresten, har den GPS?

  • Vb

    @Ister, tänk på dom kilon du släpade med dig förut, Iphonen är en piece of cake i det sammanhanget.Gps hmmm.Har inte hunnit utforska den ännu!

    Jo, kollade googlemaps har iaf vägbeskrivning, kompass finns.Antagligen finns det en gpsapp att ladda ner gratis från appstore.Är ju inte mitt största intresse lixom att eta var jag är eller ska.Hahahaa.

  • Soulsister

    Härligt med serviceinriktad personal!
    Vill se bild på luren!
    kram

  • Towe

    Ja jag måste ut o kika runt sedan. Ligger nu i sängen
    på landet o skriver via iPhonen 🙂 den är sååååå bra hehe

  • Ludmilla

    IPhone är underbar!!

  • Rosa

    Såg ditt grattis nu, tack. Har glömt bort bloggen. Märkligt. Det händer så mycket annat i tillvaron. Snurrar fort, allting.

  • Filippa

    Klart Telenor är bäst…säger en partisk semesterfirare som har ångest över att jobbet börjar i morgon 😦 Surfa inte ihjäl den stackars telefonen….

Kommentera

