Hey Sweethearts

Det är ganska ok nu, därför önskar jag er en  riktigt god fortsättning på den eventuella sommaren som återstår

17 responses to “Hey Sweethearts

  • ulrika

    Kliver in som en ”Sweetheart” och säger att det gläder mig att allt är ganska ok! 🙂 Hoppas det går vidare till ok, rätt o slätt
    Kramar om

  • Filippa

    Puss på damen ! Men du går väl inte i ide ? Eller har modiga damen blivit en björn ? Sorry, jag är så himla trött att det bara är svammel i huvudet. Hoppas solen lyser på er. Kram !

  • Livsreflex

    Tänker att sommaren kommer i augusti när alla börjar jobba.

  • melinda

    Tack detsamma. Ha en skön fortsättning på sommaren och på återhörande.

    kram

  • Vb

    Ja du ser, jag kan inte ens stava….:-)

  • pysan

    Ligger i min kokong.. och där stannar jag tills allt har ordnat upp sig.. syns inte..finns inte… *flax flax*

    Pöss Pys

  • Soulsister

    Fan va najs att titta in här o se detta inlägget! Blir så glad för din skull. Njut av sommaren, det gör jag så gott jag kan på blåsiga Öland
    kram från mig

  • Ludmilla

    Varm kram till dig!

  • whitelady7

    Puss på dig 🙂

  • Eva

    Härligt att det är OK.
    Det påstås ju att det ska komma medelhavsvärme nu i augusti så vi får väl se till att gemensamt suga ut så mycket vi kan av det sista av sommaren.
    =)

  • Tonårsmorsa

    Tänker på dig! ♥

  • Helena Palena

    Här har det möblerats om på bloggen ser jag. Fint. Lite sobert så där. Ja, man tröttnar till slut på sitt upplägg. Man vill ha något nytt. Som att byta gardiner i rummet ungefär. Har du också börjat twittra. Jag med. Men tröttnade ganska snart. Men det ligger kvar. Man kan ju skriva något kul ibland och få svar. Det är så instant på något sett.
    Det återstår sommar. Nu kommer värmeböljan. Den har börjat här idag. Molnfritt och varmt. Nu ska jag kolla dig på twitter. Ha´ne´!

  • pruddelutt

    Önskar dig det samma!

  • Livsreflex

    Har haft fullt upp, känns som om jag inte hann med att sommaren kom. Har å andra sidan blivit varm i kläderna i min nya situation. Trevligt att läsa att du mår bra. Kram

  • kvinnotankar

    Halva sommaren är ju kvar så nu kan vi njuta vidare efter allt regn! Att må bra och få fint väder samtidigt är ju en riktig femetta!!

  • Patrik

    Här i Luleå verkar den inte ta slut…
    över 20C på morgonen har det varit länge nu;)

    Desto vackrare solnedgångar blir det istället,
    om du har sett det hos mig?

    Ha det gott.

  • Amlor

    Detsamma!
    Puss i ljumsken 🙂

Kommentera

