Cancer

Nordkoreas diktator har cancer i bukspottskörteln läser jag på Aftonbladet. Märkligt, trodde han hade en frontallobstumör. Ibland, väldigt sällan är cancer nådig. Hoppas det är ärftligt.KIMJONG_973720w

Andra skriver om , , ,

6 responses to “Cancer

  • Soulsister

    Ja va säger man till det?! Har sagt tidigare att jag inte önskar denna jävla sjukdom på någon annan….men ja e beredd att backa på det uttalandet….

    Ang din kommentar hos mig: vet det där om suicidaliteten, det var inte det som var galet inatt….värst var bakjouren…skogstokig helt enkelt…en saga för sig liksom….

    KRAM

    Svar;
    Han är en jävla mördare, världen skulle bli bättre utan honom och hans familj.Jahaja, borde anat att det var psykdottore som kanske skulle behöva ligga i spännbälte.;)

  • pysan

    Bukspottkörteln som inte är botbar heller.. blev du gladare nu…

    Och på något sätt är det något som säger karma till mig hela tiden.. jag kan inte förstå det.. 🙂

    Kram i massor
    Pysishjärtat

    Svar;
    Tänkte mer på att han verkar ha fel i pannloben, pankreascancer är glädjande nog i detta fall mer eller mindre obotbart.Vilken tur!
    Och sannerligen är du ett Pysishjärta med bra karma.
    Ha de gött min vän!

  • Filippa

    Som sagt, inte direkt nåt man önskar att någon ska få men jag har ett par undantag till den regeln. Han är en.

  • whitelady7

    Om man kollar efter sa sitter det nog en i frontalloben ocksa! Eller ocksa finns endast reptilhjarnan pa plats. Otack manska det dar.

  • Amlor

    Hahahaha….vad du är skön!

Kommentera

