Röka kat (t)

img_4728fbbba8841Skrattar så jag pinkar på mig samtidigt som jag blir ledsen för kissens skull. Men kunde inte låta bli kopplingen! 😉 Och på tal om droger och missbruk, så ska grannarna jag skrev om här flytta! Yippie, hoppas att dom får den hjälp och stöd som dom behöver. Och att oron i kåken försvinner.

Stoppade sin katt i haschpipa | Nyheter | Aftonbladet.
Kat

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

12 responses to “Röka kat (t)

  • Soulsister

    har katten trosor på huvet???

  • Vb

    Hahaha, nu blev du road va? Det är en bandana! Cool Kat. Klicka på bilden så blir den större.
    🙂

  • Madde

    Ja må ha tråkigt humor men ja tycker verkligen inte att den där bilden är så rolig.. fattar inte heller hur man kan behandla katter så som han gjorde, det övergår helt mitt förstånd. Enligt min mening så skulle han helt enkelt stängas in i ett rum på 1 x 1 meter medan det välde in rök, för att själv känna på hur det känns..
    Jag hoppas du förstår vad jag menar, absolut ingenting illa emot dig på nått sätt, blir bara så arg när jag ser sådana saker.

  • Vb

    Lugnt Madde,
    jag blir också sne, men själva bilden är med all sannolikhet ett fotomontage, det är inte katten i artikeln.Vi känner ju inte varandra, men jag har sjuk humor och är djurvän så in i bomben!

  • Madde

    Nja ja e väl inte jätte high på datorer och websideuppbyggnad men lite kan ja i alla fall.. vad är du behöver hjälp med??? ja kan ju åtminstone försöka 🙂

    Vb: jo o tur är väl det.. ja tro inte heller att det är orginalkatten med kläder på sig men ja blir ändå sne för det ger lite fel bild.. men som ett skämt kan man ju se det.

  • Carstoned

    bloggsvar: hahah =) ja men det är fan sant. Katharinas kommentar=)

    Ha det bra! =)

  • Tvärslå

    Vilka jävvla idioter det finns, hoppas nån stoppar ner idioten i en tunna krut och tänder på.

    Håller med om att humorn kan man ha jävulssjuk det är helt okej, min är ej så frisk den heller.
    Men idioter som genomför sånna saker ska ha spö.

    Själv har jag snott en halv hund och surrat upp 😉
    Lev väl

  • Ister

    Röka kat(t) är väl inte så lämpligt, det är bättre med kat-thé – mer miljövänligt…

  • Vb

    Eller bara tugga lite lojt och härma en hamster…

  • Rosa

    Vilken bild. Grattis att grannarna flyttar. Äntligen med andra ord.

  • Agge

    Har dåligt samvete. Det var länge sen sist jag var här. Förlåt!

  • Vb

    Här förlåts inketinken 😉 Denna blogg kräva ej kommentarer, vet att folk läser, gör likadant själv.Förresten är det nån som märkt att jag börjat svara på kommentarer?

    Ha det Agge!

Kommentera

