Köpa reklam

Släntrade in på Classes idag för att köpa odörslukande kuddar. Kanongrejor för att få bort, inte dölja, tex rökdoft. Langade ner ett par sådana och dom fick sällskap av nya borsthuvuden till eltandborsten. När jag ska pynta varorna i kassan ser jag något märkligt; dekaler med texten  Nej tack ingen reklam om det inte är från Clas Ohlson. För tio pix.

?

Påpekade för kassörskan som svarade, att dom kostar överallt samtidigt som hennes huvud snurrade runt och läste vad det stod. -Oj, det där med Clas Ohlson har jag inte sett! Dom var väl placerade för nära…

Idiotiskt reklam, ännu större är ev kunder och köpare!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

5 responses to “Köpa reklam

  • Soulsister

    Haha, det är en dekal som min man mkt väl skulle kunna tänka sig köpa, för han ÄLSKAR Claes Ohlson!

    Kram från en som fortfarande är hemma o sjuk o behöver mkt mkt mkt tycka synd om

  • Filippa

    Nähä ? *Fnissar* det var ju nästan kul…kanske som hemma hos mig – jag har stor skylt på dörren att jag inte vill ha reklam så häromdagen dunkar det till i brevlådan, jag var hemma och slet upp dörren till den stackars pizza-reklams-utdelarens förvåning. Jag ifrågasatte vilken del av ingen reklam han inte förstod och då säger killen ”det gäller bara reklam utdelad av posten, resten får man stå ut med”. Bra då visste jag det. Inte.

  • livsglimtar

    Jag minns tiden när T-shirt och andra kläder började ha reklam på sig och jag reagerade starkt och undrade varför vi skulle betala för att gå omkring med företags reklam på oss. Då borde de betala oss för det. Men idag verkar allt vara bakofram vända världen, man ska ha logga på sina kläder, men bara rätt sorts logga. Tack o lov är inte jag uppfödd med den kunskapen som andra är så noga med.

  • nika

    Ja inte fan vet jag om jag skulle betala för det. Hoppas din vecka är bra och att du får lugn och ro nu när granneländena flyttar.

    ha det bäst

  • menuette

    Hej,
    kikar in och läser, kommit hit ner nu, det är tungt hos dig och det känns. (Menar att ibland vet jag inte vad jag skall skriva till dig.)
    Däremot skall ett glas med ättika funka emot rökluft det såg jag på Rent Hus, de ställde glaset hos en som rökte inne, kanske kan vara ngt?

Kommentera

