Utnämningar/Awards

Jag är en tävlingsmänniska men skriver inte bloggar för att vinna. Betraktar inte bloggvärlden som en tävling lika lite som mordförsöket. Jag menar att jag fick, får kommentarer när jag mår pest och pina att jag ska rycka upp mig alternativt inte låta mina svarta svackor ta över för då ”låter jag Mördarjäveln vinna” ?
bild_30688254

Nä, men desto gladare blir jag att få olika awards av goa bloggare som uppskattar mina rader, som t.ex blev jag nominerad av bloggpanelen i Stora Bloggpriset, en av dom 774 av alla registrerade bloggar på Bloggportalen. I skrivandes stund 52326! Jessica (som glömde skriva in sin url så jag hittar inte tillbaka;-) och Soulsis har länkat till mig med uppmuntrande awards; läsvärda bloggar, givit cred som är en av förutsättningarna i bloggvärlden. Glöm inte att länka ni bekväma bloggskribenter, som Alma/Alter Ego skulle ha skrikit på sin Norrköpingska!:-)  Rart och varmt känns det. Jag började blogga för att ventilera mina tankar när jag flyttade på solokvist till en helt ny ort, bröt kontakter av praktiska skäl, en del kan inte hålla näbben. Dom flesta har jag ingen gemensam nämnare med, så det blev en befrielse på sätt och vis.
logo

Tack ni som läser, ni ger mig något som saknas i min värld. Bekräftelse, att jag kan se, höra med nya infallsvinklar, spegla mig i min begränsade värld. Men  i drömmarnas eller fantasins värld finns inga ramar, inga gränser… tack.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

11 responses to “Utnämningar/Awards

  • Soulsister

    We lööööv you!

    Kram o puss med nygurglad andedräkt 🙂

  • pysan

    Du vet att vi uppskattar dig..

    Du finns i tanken varenda dag.. Hur du nu har lyckats krångla dig in i min hjärnbark förstår jag inte.. men där sitter du och sparkar lite lätt med benen för att jag verkligen ska se och känna dig…

    Och läser det gör jag..

    Pöss Pys

  • Ister

    Jag gillar att läsa dina, ibland halvt galna inlägg, som andas styrka och envishet!

    Du kommer att dra det längsta stråt, det är jag övertygad om!

    Du är en Vinnare!

  • Vb

    Men tack, vilken eloge.Med din hjälp är jag definitivt en vinnare.*niger*

  • Filippa

    Jamen, ryck upp dig för f-n 🙂
    Du är en vinnare Betts, bara genom att du finns! Och precis som med Pysan så har du satt dig på en av takbalkarna i min hjärna och sitter där och dinglar med bena och hojtar i det tomma utrymmet. Du skriver tokiga, roliga, tänkvärda och starka inlägg om livet, kärleken, hatet och sånt som man behöver bli påmind om ibland.

    Du är bra.

    KRAM å PUSS till Betts idag !

  • Vb

    Nu känner jag mig oövervinnerlig efter dotterns besök på hennes sportlov,hon lärde mig ett japanskt ord som kan vara andvändbart i detta sammanhang;
    Makenai, från mangaserier, betyder ung. jag ger inte upp.Ska använda det affirmation.
    Pussar och kramar tbx! Du är en hyvens människa!
    🙂

  • cattasbubbla

    Ibland kan man ge sig själv en award också faktiskt, kanske inte på bloggen, men uppe i huvudet. Det brukar jag göra, prova du med 🙂

  • Vb

    Det ska jag temejfasicken göra, bra tips.Tack!

  • Lena

    Jag har precis läst om mordförsöket. Fruktansvärt! Och sedan någon som säger att du får skylla dig själv? Vem f*n är så dum och klämmer en sådan kommentar???

    Jag är så arg just nu så jag finner inga ord!
    Tack för att du delar med dig!
    Kram

  • Vb

    Tack Lena. Blir inte längre förvånad över folk.Vad kul med en ny läsare, ska kika in hos dig snart!

Kommentera

