Heja Jimmy och Next3 / Melodifestival 2009

Alter Ego min bloggvän som avled i december efter en kort tids sjukdom, jävla cancer kanske ler från sitt bloggmoln ikväll. (tyvärr har hennes domän upphört så jag kan inte länka dit) Men hennes abblogg med tips och tricks för blogging hittar du här!

Jimmy, hennes son uppträder i gruppen Next3; läs vad rörande han säger om sin mamma i länken nedan och här.

Mamma var vår manager, hon skjutsade oss hit och dit..

Grabbar lycka till ikväll, och ni andra smsa eller ring in några poäng till dom, uppmuntra unga lovande grabbar som är tillbaka på banan igen!

Jimmy, 18, hedrar sin döda mamma i tv – Melodifestivalen 2009 – Expressen.se.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

31 responses to “Heja Jimmy och Next3 / Melodifestival 2009

  • Soulsister

    Respekt!

    Nu ska ja gråtandes återgå till bingen o kurera mig

    Puss på nosen

  • Soulsister

    Du har en award att hämta inne hos mig.
    Jaja, ja vet att jag skämmer bort dig, men va f-n….man lever bara en gång.
    KRAM

  • Ister

    Man kanske skulle ta och titta på det där programmet ikväll…

  • Vb

    Ja, gör det!Tjuvlyssnade, en riktigt modern schlagerdänga har dom fått ihop.Skitduktiga killar.:-)

  • Vb

    Men Sis,
    du ska ligga i soffan och vara sjuk och bli uppassad jue.Raring där..

  • Ludmilla

    Jag tycker att det var riktigt bra framfört i går! Tror att Helene var riktigt stolt!

  • Madonnan

    Vad bra de var; synd att de inte gick vidare.

    Ha det bra, Vb.

  • Madde

    Jag såg aldrig melodifestivalen… vet inte riktigt jag har liksom tappat sugen för den.. Tycker att den var mycket bättre förr, när det var en final och inget mer. Nu har den liksom tappat charmen enligt min mening.

  • Vb

    Ja, med all rätta!

  • Vb

    Vi kommer nog att få höra av dom i framtiden ändå, tänk Idolerna som ingen av dom som vann försvann ”backstage”.

  • Vb

    Hej Madde,
    du vet jag är tant, då ska man kika på Mellon.(huvva vilket nickord!)

    😉

  • Eva

    Himlars.
    Jag tittade inte igår heller och förstod för sent att det var igår som Helenes son skulle uppträda.
    Typiskt!
    😦

  • Vb

    Kolla svt Play, eftersom dom inte gick vidare tror jag att du ska kunna kika på reprisen!Dom var kanonduktiga, Jimmy är väldigt lik sin mamma.SnyggJimmy även kallad.

  • Lukas

    Hallå Där…
    Next 3
    Tjaba
    Gonzalo Flores
    Coolt !!!

  • Natalie

    Jag tyckte att dom va jätte bra,synd att ni inte gick vidare:(,hoppas det går bra för dom i fortsättningen:D,hoppas ni gör fler ”konserter” här i Norrköping,jag visste inte att det var någon ens men nästa gång ska jag va förbered:D. Stackars Jimmy:( lider med dig:(

  • LindaMeliin

    Verkligen synd att dom inte kom längre i melodofestivalen ;( Jag röstade som en galning för dom 🙂 Dom är dessutom otroligt döta o charmiga!

    Stackars Jimmy 😦 Krya på dig Jimmy din mamma skulle varit stolt :)<3

  • Vb

    Ja Linda, dom är var en fräsch fläkt (bättre än Carolas;-) Min 14åriga dotter tycker oxå att dom är söta.

  • anastasia

    hej gonzalo,jimmy och adam nivar jete bra…jag älskar alla låtar som ni har gort till samans..och jag vet att gonzalo käner min bror martin contreras.ha det bra…:P

  • J

    Hi.How are you on today?I’m come from in thailand.I’m stay in the hua-hin.I’m like your music so much.I’m like you dance too.And you verry good looking boy.I’m have to go bank-kok on tomorow.Becase me want to find your music in the bank-kok.I’m hope you everything ok for you.When are you go to sweden now.Take care your salf.

  • Vb

    Hey Jay, this is not Jimmys blog.I wrote about him as a friend of his mother who passed away last year.RIP.But I´ve tryed to pass/forward your greeting to J by his sisters blog. Thankyou anyway and YO!;-)

  • J

    Hej VB!!
    Mitt namn e lasse, Jay är min fru i Thailand, hon gillar Jimmys sång
    och trodde att detta bar hans blogg.
    Du nämner att hans syster har en blogg, hur hittar jay den.
    Ha en bra dag.
    Jay.

  • Vb

    Hahaaa, hej Lasse! Jag pratade med en annan bloggare, Tonårsmorsa som har kontakt med Jimmy, och jag skrev en hint i hans systers blogg; http://drakunge.blogg.se/2009/may/pirripirr-i-magen.html#comment. Tonårsmorsa har meddelat Jimmy, hoppas han hör av sig.
    Ha det gott i Thailand!
    🙂

  • 68gh

    Hi.Thank you very much.I’m so happy on today.
    I’m hope you have a good time in sweden too.
    Jay.

  • 68gh

    Hi!vb.I’m so happy.I’m forget to say your name.
    I’m sorry.
    thank you very much.
    Jay.

  • Vb

    Sawadikap Jay, I hope you get in contact with Jimmy, his mother was a very good friend of mine.She passed away in december, too fast, too young.I hate cancer.Sweden is wet, very wet just now,

    🙂

  • 68gh

    Sawadika Vb,Can are you tell me?PLEASE,,,How i can open my blog?I’m don’t know.I’m try maney time.But me can’t not do that.And me want to have my foto in my blog too.I’m hope you tell me.If you have time.
    Thank you for everything.
    Jay.

  • Vb

    Jay, you have tell me the adress for your blog, for example my blog https://vendettanbettan.wordpress.com. Are you blogging on WordPress or another place like blogspot? Or do you mean the gravatar (picture of you maybe?) besides your comments?

  • 68gh

    Hi Vb.How are you on today?This is my blog.http://68gh.wordpress.com.
    Can are you tell me?How i can do?
    Thank you very much.
    Jay.

  • Vb

    Check your mail!

    🙂

  • 68gh

    Hi Vb, now I got a friend help me fix my first post on my blog here is a link to it> http://68gh.wordpress.com/2009/06/17/im-jay/ So if you can perhaps make jimmy make a post in it would be awsome thx Jay 🙂

Kommentera

