Har du hamnat här

Från en annan blogg på Blogspots domän är det bäst du vänder i dörren, dels ska jag sopa där och risken är att du blir bannad av den blogg du kom ifrån.

*sopar rent från bloggvärldssopor* Swooosh!!!

eller var det såpor

Anonym Anonym sa…
Bra att du säger ifrån mot Vendettanbettan för det kan man verkligen inte göra i hennes kommentarer. Allt som inte passar henne raderas.
Själv tycker jag att alla dessa som lever på FK år ut och år in pga sina psykiska sviter får ta sig i kragen och försörja sig själva. Ingen nämnd, ingen glömd.

den 24 februari 2009 10:25

Svar; Om du läser min blogg ordentligt så ser du att det definitivt icke är så om man inte är en viss Snomosa som jag som Jan Helin uttryckte sig så bra, kommit att ogilla.Du är blockad, hamnar direkt i spamkorgen.

edit 26/2 inlägget raderat hos Antonsson. Bra! Men du anonym, vem är det som raderar?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , . Intressant

26 responses to “Har du hamnat här

  • Soulsister

    swooosh??? Nä du, här ser du en som inte tänker låta sig swoooooshas bort så lätt…
    Men en puss på näsan kan du allt få

    Muuuaah!

  • Vb

    Snyter mig och pussar tbx!

    🙂

  • Knytet

    Min goda…
    Jag blir så glad när du tittar in till mig…

    Jag blir så glad över att hitta hit!

    KRAM min Vän!
    Knytet

  • nunzio

    Innom her en tur og legger igjen en liten hilsen.
    Håper alt er bra med deg.

    Klem Nunzio*

  • Vb

    Nunz!!!
    Vá glad jag blir, sett dig tassa på Aftonbladet minsann:-) Du håller på att få dom svenska bloggarna på fall med dina magiska ord.

    Varm klem*

  • pysan

    Nä vännen..

    Jag kom in från Feedreadern för att lämna en go kommentar till dig…

    Pöss Pys

  • Rosa

    Ops jag som skapat en blogspot. Vet ännu inte om jag kommer att använda den. Så hit kliver jag in antingen från AB eller från minnet. Kram

  • Vb

    Nej Rosa, nte blogspot.Inget bra verktyg för läsarna, roddigt som fasen!

  • Filippa

    Ä man inte välkommen längre ? Nåja, tro inte att du ska få leka pantertant i min lekstuga nåt mera. Nänä, jag förstår – är det för att jag inte jabushear ? Hm *nickar, vänder i dörren, ser snorkig ut* Och börjar asgarva….

  • Vb

    Hööru Snorkfröken,
    kika på etiketterna längst ner om det går bra att knycka på nacken!
    Hahaa

  • whitelady7

    Jag vill inte bli bannad 🙂 vet inte ens vad blogspot ar 🙂 Puss och kjamizzz… oj, nu vart jag bannad va? 🙂

  • Vb

    Blogspot min kära vän är bloggvärldens mest korkade verktyg för datarudisar!Klicka på länken får du se!Tycker korkad är ett bra uttryck i sammanhanget, blogginnehavaren har raderat ett inlägg där hon kallade kommentatorerna för korkskallar.Men inlägget går att hitta på google, cachad.Nu börjar vi fira sportlov så sakteliga här, och jag ska iväg och hämta ett brev på 1,8 kilo!Brev.

    Love you babe, maila gärna och berätta du vet.Läser i mån av tid, vi kjamaz och pussas här serru!:-)

  • whitelady7

    Cheezzuss!! Ja dar ser man, vad folk kan fa for sig! Snart ar all sorts sjukvardspersonal onodig, for det ar bara att ga in pa en blogg och fa diagnosen faststalld, sen ar det bara att bota sig sjalv! Yippie, jag gar i pension.
    Brev pa 1,8 kg, det later kul, vad var det i det???
    Jepp, ska maila snarast, det finns ljus i tunneln 🙂 Eller ar det jag som har tunnelseende sa har pa gamla dar? P&K pa dig da, efter som det var ok 🙂

  • HelenaQ

    *bara gapar*

    galna..människor är tokiga. Helgalna!

    huuhh…

  • Vb

    Trycker i sopkvasten i munnen på dig, schhhh.;-)
    *asg*

  • HelenaQ

    Jag var precis inne på en blogg för att finna tråden som jag såg här. Skrattade så jag höll på att pinka på mig.

    Du blev bannad..i en kommentar såg jag.

    Jag tror det var första gången jag såg någon bli rakt upp och ner ”du är inte välkommen” På grund av sunt ifrågasättande.
    🙂

    Gratulerar du har träffat kärnpunkten i dina resonemang där.

  • Vb

    En bullseye, smack!Dessutom var jag skojig tycker jag…hahaaa.Och hövlig om man jämför med andra.

  • anki/barbakvinna

    Skickar över lite rengöringsmedel så att det swoschar bättre. *asg*

  • Vb

    Gnuggar som fan!Puh nej menar pih!
    🙂

  • Filippa

    Jag hade inte läst kommentarerna hos MA – va fan ? Vadå sopa utanför din egen dörr ? *Ser j-ligt tyken ut* Suck, vad hände med diskussioner, olika åsikter och viljan att stå på den svages sida ? Eller är det så att vissa bara håller med den som övertalar ?

    Ja, jag säger då det.

  • Ulrika

    Gurglet sägs ju hjälpa en få bort allsköns ansamlingar av ”skit”. Prova det så att ditt swooshande inte är förgäves.

    Och vad gäller den bloggen som föranleder ditt ivriga swooshande 🙂 så har jag insett att sunt ifrågasättande är bannlyst. Straffskalan för överträdelse ligger mellan:
    – en åthutning a la ”skärpning” vilket är det mildaste men sägs sticka som ett bi. Har man tur, kan man få ett tyckandefrihetskort, ”du får tycka vad du vill”-kortet är dock tidsbegränsat och förenat med visst omak så försäkra dig om att läsa det finstilta och kolla tidsbegränsningen så du inte kommer med åsikter som passerat bäst-före-datum.
    – till ”landsförvisning” från MAMA-land vilket sägs vara värst för självplågarna som njuter av att få verbala tillhyggen kastade efter sig *tonvis med ironi*.
    Ulrika (som ska kika vidare i din blog”

  • Vb

    Hahhaa, välkommen Ulrika!

    *ger henne ett wildcard*

  • Ulrika

    *lyfter på hatten (eller bahytten)*

  • motherbitch

    Jag har en officiell diagnos som jag är ganska stolt över. En av antagonisterna döpte mig till ”hysteriskt rabiat pillertuggande klimakteriehäxa”..det du… 🙂

  • Vb

    Ja, vad säger man?Läste precis där en lång svarsharang till Filippa; människa fattar inte vad hon gjort mig och jag borde ringa henne???Helt galet, hon förstår inte heller att jag ”kommit att ogilla” hennes ord, handlingar i bloggen, som person kan jag inte uttala mig.Jag ser med andra ögon, initierade och förstår inte syftet med boken längre.Å andra sidan skiter jag i det, först reagerade jag personligt som drabbad av just det våld som beskrivs i Gömdaböckerna, fast kanske värre…å andra sidan ska man inte jämföra, jag skulle önska att Antonsson bokade ett besök på Kvinnojouren i Vallentuna och få en inblick i vad våldsamt beteende kan ställa till för andra.Om det så bara är en ”örfil” eller en yxa i roten.

    *haru några piller kvar behöver något lugnande*
    😉

Kommentera

