Vad håller jag på med

Jo,

nuför tiden så Jabu`shear jag mig morgon och kväll. Går på LCHFkost och handlar gärna på Lidl. Jag har börjat använda mössa. Jag fiser i alla rum och gärna. Jag har inte rakat hugget sen dackefejden. Jag muttrar på sta´n. Jag använder rabattkuponger. Jag bryr mig inte om att mysdressen är totalt omatchad.Tröjan är blommig och byxorna randiga. Inte lika långrandig som jag hade tänkt att detta inlägg skulle bli, så jag avslutar med att säga

det är härligt att vara en MEDELÅLDERS TANT soon to be a PANTERTANT

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

14 responses to “Vad håller jag på med

  • madonnan

    Hej Vb; jag tycker det låter härligt avslappnat!

    Synd att du inte är med ikväll.

    🙂

  • Vb

    Ehhh Madonnan, var?

    Nu har jag läst ikapp, ja synd!Hälsa massor till tjejerna!:-)

  • pysan

    Jag vill också hinna bli tant…

    Fast jag vet inte… om det blir så…

    Pöss Pys

  • whitelady7

    🙂 Vad ar Jabu’shear for nat? Jag ska ocksa bli pantertant, da kan vi panta tillsammans runt beacherna har runt South Pacific och Tasmanian Sea.

  • Vb

    Haha, två pantade damer som herrarna i kommentarsfältet skulle (gör?) tänka!
    Jabu`she

  • whitelady7

    🙂 men nu forutsatter du ju att de KAN tanka 🙂 men forresten, det skiter val vi i 🙂 vi kan bade panta och pantra, flexible is our middle name! Jag har en egen Jabushe…at sa du fyller ut huden vartefter den vaxer 🙂 sa haller du rynkorna stangen livet ut! Nu ska jag ga hem och sova, blaser varmvindar at ditt hall…

  • Nina

    Haha! Mysdress! Jag är varken medelålders ell pantertant men jag går ändå i myskläder… fick tom tillsägelse om det från dottern. Hon gillar det INTE!

    Ha de gott!

  • Vb

    *myser*
    🙂

  • Soulsister

    Tycker det låter underbart!

  • Ludmilla

    Jag känner mig kluven… Jag vill INTE bli tant… ; )

  • Vb

    Hej Ludmilla,
    kul att du kikar in.Tant är ett ord som inger respekt, och tanter kan tillåta sig mer tokerier än andra.-Det är ju bara en…

    Hahaaa, ha en skön söndag!

  • livsglimtar

    Yeee hipp hurra för den svenska tanten 😉
    Här går jag dagarna lång i kalsonger med häng både här och där och inte generar det mig att guben kommer hem och ser mig.
    Det här är vad som bjuds just nu …
    Kram på dig goding

  • Bibbi

    *ler* Härligt inlägg.
    Kram

  • Rosa

    Känner igen mig i mycket, men tänker att så får det inte bli helt och hållet, det där med förfallet som jag upplever att Jag har. Idag ska jag inte alls ut, har ingen anledning *suckar* så då blir det som det blir. Mamma kommer dock och vi ska ha Internetskola. I lördags var jag i alla fall fin, det är det Madonnan menar. Då var de här, Menuette också. Pladdret ville aldrig ta slut. Sådana kvällar behövs. Hade det varit vår nu hade jag satt mig på tåget och kommit och hälsat på…..

Kommentera

