Rigo(r) mortis, no no you jojo

Inte en sekund, wow vilken låt Rigo och Topazerna drog. Lyfte nästan som av en snort fin årgång av colombiansk kola. Blev lycklig och nästan dansade sittandes.KisseBus glodde snett på mig, ännu mer när jag jublade av Alla Pugatjova höll jag på att skriva, menar Sofias όλα . Grekiska toner får mig att må bra fast det lät mest turkiskt eller? Tyvärr håller det väl inte till Moskva, synd för ryssar är välkända för sin taskiga smak. *bling blink*

Mick Rickfors var jag helt nere i, undrar om det beror på min ålder att han fortfarande är lika snygg?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

7 responses to “Rigo(r) mortis, no no you jojo

  • Soulsister

    Tur att smaken är som baken 🙂

  • Vb

    Du menar bred?

    Hahaaa

  • Rosa

    Jag frågade dottern ang Mikael Rickfors (spelade in Melodifestivalen för ovanlighetens skull eftersom jag hade bloggäster), tyckte han hade en av de två låtarna som jag tyckte om. Frågade henne hur ett gäng ungdomar uppfattade honom, de satt hos en kompis och såg. Hon svarade faktiskt pinsam mamma. En riktig gubbe. Då har hon annars en ganska hög tröskel. Så svaret är nog att det är vår generation som ”pallar” honom. Tänker också att den här musiken, rocken, sitter i våra gener. Så svenskt på nå´t sätt från vår ungdom.

  • Vb

    Bara att inse, jag är gammal 😉

  • Vronkan

    Håller med dig om ragga-låten och Sofias bidrag (den enda hittills i svenska festivalen som skulle kunna stå sig i Moskva).
    Men Rickfors. Näää.. Det var pinsamt att se en gammal rockhjälte ställa sig på scenen med denna läskigt dåliga låt. Rickfors röst är inte av denna jord. Sååå läckert. Om man nu väljer att göra comeback och i detta forum, så faaan att man kan välja en bättre låt! :S

  • Vb

    Tjena Vronkan, alltid kul med nya ”ansikten” på bloggen.
    Rickfors låt var väl inte en schlagerdänga precis, men jag tycker fortfarande att han håller som ”objekt” you know;-)

Kommentera

