Dyslektisk mördare?

På förekommen anledning vill jag meddela att jag inte är dyslektiker eller är förövaren!

Men vad fan ere me folk? Döda granar, knulla cyklar, världen är galen!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 responses to “Dyslektisk mördare?

  • Znogge

    Normalt är det i alla fall inte! Tvärtom väldigt fel… Händer mycket som inte borde hända!

  • livsglimtar

    Jag tycker att jag säger varje dag att jag inte fattar vad som händer där ute i världen. Varifrån kommer alla idioter?
    Jag ser på min egen promenad hur folk går åt träd och buskar av alla slag för att få en fri gata ner till vattnet. Det är mycket döa och halvdöa träd här och där bara för att vissa ska ha mer utsikt.

    Kram från mig som mest är trött just nu.

  • Soulsister

    Va ja undrar är hur fan man ska kunna vara frisk i en sjuk värld?!

  • Tvärslå

    Fast… Sålänge ingen lider eller blir skadad… kan det ju upplyfta en och annan mungipa när någon har lust till en cykel tex, och vem vet det kanske är den bästa kärleken av all 😉

    Äsch vad vet jag ?

    Lev väl

  • Filippa

    *Ler stort* ja, jag funderar också ? Särskilt det där med cyklarna funderar jag fortfarande på…

  • Madde

    Jadu världen är banne mig inte normal någonstans.

Kommentera

