Live från operationssalen

Väskan är packad. Katten blir matad, lägenheten städad. Allt är klart för operation; just operation!

Imorgon är jag på väg till slaktarbänken där dom ska karva bort, nja snarare stoppa in tarmarna som sticker ut som två grapefruktar (står så i journalen) under boobsen. Torsdagmorgon sussar jag säkert gott i narkosångorna, och tänkte erbjuda er läsare ett unikt tillfälle till livetv från operationssalen.Boka biljett nu, begränsat antal, så slår jag på webcamen på min nya bärbara Toshibadarling.Maila intresse till slaktarföreningen@hotmail.com, blodiga scener garanteras.

Nä,skämt åsido, sedan hoppas jag att spåren från mordförsöket åtminstone fysiskt minskar.Vi ses på sängkanten, är jag inte där kika efter i rökrutan efter en som släpar på droppställning, morfinpump och dator.

That´s me!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

23 responses to “Live från operationssalen

  • Catta

    Lycka till tjejen! Och den där live-sändningen tror jag att jag hoppar faktiskt 🙂

  • whitelady7

    Haller utkik, fast jag vet hur det ser ut sa jag haller mig till rokrutan jag 🙂 Eagle eye haller ett eye pa opsalen och uppis, sa allt kommer att ga skitbra! Ha det gott vannen, vi hors pa andra sidan 🙂

  • pysan

    Tänker på dig idag vännen…

    Kram Pys

  • Filippa

    Lycka till, hoppas allt går så bra det kan och är det nåt så ringer du ! * Skickar över lite champagne*

  • Rosa

    Jisses vad du lurade mig. Jag tänkte hon är sanslös, hur ska hon fixa det här. Men så skojja du bara. Tittar in här och håller koll. Massor av kramar.

  • Knytet

    Skickar in massor med kramar och stöd!

  • entering

    Lycka till, och krya snabbt på dig!

  • Birgitta Alvskogen

    Ojdå, här kom jag in lite sent, men avlämnar ett stort fång blomster till dig och krya på dig hälsningar!

  • livsglimtar

    Har tänkt på dig hela dagen gullrumpan…
    Hoppas allt har gått bra och att du inte mår allt för dåligt av narkosdimmorna.
    Massa kram kommer här vi hörs

  • anki/barbakvinna

    God morgon…. skönt att du vaknat från narkosen för det måste du ha gjort för att kunna läsa det här. Hoppas dom gjorde snygga magrutor av eländet…. som det har varit och sett ut..

    kram anki

  • Tvärslå

    Hoppas du är på fötter och mår så bra som möjligt.

    Lev väl

  • madonnan

    Nja, hade nog inte fixat den liveföreställningen…

    Krya på dig ordentligt så fort det bara går!

  • Filippa

    Tänkt på dig ! Hoppas allt gått bra och att du inte är inne i dimman eller ute i rökrutan ! Var snäll mot dig själv.
    Stora kramar !

  • kvinnotankar

    Kram och även jag hoppas att de gjort ett snyggt jobb!

  • Katrin

    Jag håller alla tummar jag har för att du snabbt blir utskriven, helare, friskare, och starkare!

    Kramar! (försiktiga)
    Katrin

  • Znogge

    Lycka till i dag. Hoppas att allt går planenligt!

  • pruddelutt

    Tänker på dig och hoppas att allt har gått bra!!

  • Bibbi

    Hoppas allt går bra med dig!

  • Huggtanden

    Aj… sjukhusvistelse. Då blir det svårt att röka! Lycka till :o)

  • Alter Ego

    Glömde du ta med dig internetuppkopplingen till sjukan? Själv har jag legat inne 2 veckor nu och det är jäkligt segt att surfa med 384kb, tar liksom år och dar innan man kommer någonstans.

    Hoppas din operation gick bra och du snart är på benen igen.

  • Nina

    Hej.
    Hoppas allt har gått bra. Nu börjar det bli dags att komma hem, saknar uppdatering i bloggen…

    Må så gott!

  • Tvärslå

    Börjar fundera på om du dragit med nån trevlig läckerbit efter op ?

    Du är saknad.

    Lev väl

  • Filippa

    ÄLskade vännen, hoppas det gått bra ändå – fast det gör ont ! Kolla om inte du också kan få farthållare- farsan har bättre vilopuls än jag har 🙂 Höres!

Kommentera

