Den enda sanna glädjen

Har det sagts om skadeglädje.

Jag känner en enorm skadeglädje just nu. Någon har misskött sig och det är inte jag. Men det innebär att jag kan åka nästan varsomhelst, speciellt till gamla paps utan att planera.

Visst fan är ordspråket sant!!!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

12 responses to “Den enda sanna glädjen

  • kattis

    Härligt!!!!!!!

    Måste kännas helt underbart för dig!
    Är hemma bara över dagen,tvättar lite.
    Vi åker ut ikväll igen till landet.

    Ha det så bra i sommarvärmen, men det ska visst bli kyligare……….

    Kram/ Kattis

  • whitelady7

    Hur sant som helst, och jag skadegladjer mig med dig! ENJOY 🙂 Hoppas du har det lagom varmt och skont, har ar det rainy days en grosse, kallt ibland men inte sa valdigt. Graset vaxer, och ograset med det 🙂 Kram pa dig vannen!

  • pysan

    Fnitter

    vad har han nu gjort?

    Njut nu.. med pappsen och livet…

    Kram Pys

  • Tvärslå

    Känns bra känns bra o rätt ska va rätt 🙂

    Lev väl

  • pruddelutt

    Så sant som det är sagt……. 😀

  • mksblogg

    Gött! U go girl!

  • trollhare

    Grattis! 😉 Känner skadeglädjen med dig 😛

  • anki/barbakvinna

    absolut du vet vad jag säger *alla får sitt någon gång* .. hmmm kanske sagan blir sann.. *ler*
    kram anki

  • Syster Yster

    Som jag burkar säga ”synden straffar sig själv” eller ”vissa straffar han omedelbart”
    Ha det gott

  • Cinnober rose

    hej. visst är det så.

    Tänk att du kom ihåg det där med digestivemascarponejordgubbe 🙂
    jag log stort när jag läste din kommentar.

    tack för dina ord om de täcken jag skapat. Jag har ett nytt på bild nu, till Michis baby… om du vill se.
    jag tycker det är så roligt att följa ”bloggbebisarna”

    ha en skön sommardag.
    KRAM

  • kimzy

    Det var ett av de bästa ordspråken jag läst/hört

    Kram på dig Bettan och ha det bra

    Kimberly

  • Filippa

    Gud straffar somliga meddesamma, och japp skadeglädje är underbart skönt ( fast säg inte att jag sa det:-)

    Funkar aubergine med rosévin ? Hojta när du är i närheten så bjuder jag 🙂

Kommentera

