Nu ska jag modeblogga

Jepp,

det ligger tydligen i tiden, så jag ska få presentera mina inköp idag; tantkläder eller inte?

1 par jeans från Replay som jag såg på nätet och var beredd att lägga många pengar på, men tur som en tokig hade jag. 50% rea, så 650 pix för ett par välsittandes, snygga klassiska jeans och blåa. Har bara svart/gråa jeans i garderoben. Ännu gladare att kilona rasat, så två storlekar mindre blev det oxå! Man kan skönja av den smickrande modellen, att innehavaren haft en rumpa som inte går/gått av för hackor.:-). Och eftersom jag sparade pengar på jeansköpet kunde jag unna mig fler paltor, som

1 top från Vero Moda, i organisk bomull, en tuff ljuv, i naturfärgad bomull. En midsommarnattsdröm…. Jag gillar ju hippiestuket, fast med en viss elegans. Snören, tampar, osv. Den här passar perfekt på mig med sin A-linje.
Billig. 200 slantar.

Under den, måste dölja vulkankratrarna som ska opereras snart hoppas jag, bråcken; ett linne med en palmbladsranka på ena sidan i grått och grönt, enkelt men effektfullt. 199 sekiner.

Och eftersom Mördarjäveln ska fira midsommar bakom lås och bom tror jag att jag ska fira den med dotter och paps i mina nya kläder, tjohoo, sista midsommarn med gänget. Nästa år är kräket villkorligt frigiven, det gäller att fånga ögonblinket….

Trevlig midsommars bloggers, ta det lugnt därute!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 responses to “Nu ska jag modeblogga

Kommentera

