Efter tre

Vad i helvete har dom för sig in i banken för sig efter tre,

frågade Moltas sig i den kanske allra bästa slagdängan någonsin. Här är svaret, dom sippar vin. Lite väl onödigt att bryta banksekretessen med bryt.

*drar på mig luvan och beställer en taxi, törstig*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

10 responses to “Efter tre

  • puffeltufflan

    Hej!
    Kikar in och önskar dig en underbar sommar!!

    Ha det allra bäst!

  • Vb

    @Pufflan!

    Hej; såg du att jag kikade in igår? Världens tack, och detsamma till dig/Er, hela familjen!

    🙂

  • Ister

    Jag följer med. Behöver lite pengar, ska ju iväg till Norge nästa vecka.

    Förresten, fick du bilderna jag skickade till mailadressen som du har här på WP -sidan.

  • Vb

    @Fru Ister,
    välkommen. No mail so far.Nyfiken som en…..adressen ska stämme, men för säkerhets och kuls skull mailar jag.

    Försökt maila dig men funkar inte, har du bytt efternamn på bloggadressen redan?:-)

  • Filippa

    Åh, vin på banken ? Jo, jag läste ……likadant undrar jag över den 88-årige man som tagits för ofredande …borde man liksom inte lagt av sånt vid den åldern ? eller ?

    Gla midsommar på dig !

  • Ister

    Öööh… jag har inte fått något mail från dig. Prova med isterister@hotmail.com det borde funka.

  • Rosa

    Glöm inte – det finns vatten i kran, billigare än att behöva ta taxi, Rosa vet *nickar*.

  • Soulsister

    Hej söta du! Skriver mest för att visa att jag tittar in då och då och läser hos dig 🙂

    Hoppas du har det bra. KRAM

  • Filippa

    Men Rosa, vatten framkallar liksom inte det där härliga gunget under fötterna eller det där äckliga luddiga dieselkladdet i munnen dan efter ? Fast det är klart att om man måste ta taxi så blir det ju dyrt fasen !

  • Amlor

    Ha en skön midsommar Bettanbus.

    STOR KRAM 🙂

Kommentera

