Inatt blir det latex

Mmmmm,

köpte ny bäddmadrass med latex för att kunna lära mig att inte slagga mer än halva sovtiden i soffan, för att på småtimmarna vid en pinkpaus slinka ner i bingen.  Nu riktigt sjunker man ner i madrassen. Ljuvligt. Som en prinsessa på ärten, högt upp sover jag i continentalsängen med denna fluffiga dyrgrip. Ärterna la jag i frysen.

Väck mig när det är nå´t intressant på g; som en miljonvinst du vill dela med mig eller så, annars får du en tjottablängare,

så det så! 😉

(bild av textil från Bitte Schönström Selbman)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 responses to “Inatt blir det latex

Kommentera

