Fullspäckad (rosa uppdatering)

Blir den här veckan. Känner mig lite fullspäckad själv förresten, jag som avskyr pannkakor fick nå´t jävla sug igår efter just, bukfyllakakor med hjortronsyltsgrädde, åt upp resterna idag med en kopp sval grönsakssopppa före, gott i värmen.

Här är min agenda så ni kontrollfreak inte missar något;

Måndag
Besök av en väninna och tusen samtal till pappas kommun och läkare, hans alz är inte bra nu!

Rosa Tankar och jag träffades på halva vägen idag i en större stad, kanontrevligt har vi haft, läs mer hos henne.Jag måste förbereda morgondagens prövningar*pekar neråt*

Tisdag
Datortomagrafi av kistan inför operation. Där fick du EllaBella, haha. Oooom det nu blir op innan sommaren återstår att se, dom karvar inte gärna nu i värmen, risk för infektioner.

Onsdag
Här har du en chans att boka in mig, ledig so far.:-)

Torsdag
Vackra tandläkaren ska rota klart i truten.

Fredag
Älskade dottern börjar sommarlova hos gamla morsan, see you later bloggers, *hjular av lycka*



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

14 responses to “Fullspäckad (rosa uppdatering)

  • kattis

    Jahapp,
    7 dagar har veckan:)……………………
    Idag har vi haft Svärisarna här på fin besök.
    Lite grill och surt som Sören Rose vin.
    (Dont trust Jacobs Creek)
    Just now i will crääk!
    Och så var det det här med Hermodskursen.
    Just nu så tar jag 160 poäng i Finska!
    Tä kår sit pra!
    En hela suttis till morkonfikat.

    Ja, ja kan man ha roligt åt lite har man mycket att vara glad för.

    Kram till dig och hälsa papsen.

    / K

  • Tvärslå

    Pannkaka ja det äckligaste jag vet också, näst efter Peters http://smokehead.bloggagratis.se/2008/06/08/763655-varning-stark-bild/ äckliga häl…
    Ha en bra vecka och lev väl

  • Filippa

    Pankisar ! Det är ju gott ju 🙂 SJälv har jag grillat och druckit rödtjut ! Men det låter som ett späckat program och det är bra att vi får hålla reda på dig. Jag ska till Åland och bunkra inför midsommar och sedan ett besök hos närgångna doktorn på KS för att visa alla prickarna. Däremellan lite röjning i lägenheten där min elaka tvillingsyster flyttat in och tagit med sig allt för mycket pryttlar. Kram på sig och sköt om dig ! Du har väl slutat röka nu om du ska opereras ?! (Ha!)

  • Vb

    @Filippa,

    Hah, det är bara eftersläckningen som ryker….hahhah

  • Filippa

    Som sagt hos mig så modig vete fan om jag är, jag kommer se ut som Frankensteins brud när dom är färdig med mig – skräcken är cellgifter….men bättre ta tjuren vid hornet….Hehe…och använda sin galghumor – precis som du. Hoppas du å rosa damen får en fantastisk dag ! KRam kram !

  • Ister

    Låter som om du får en härlig vecka! Fast torsdagen skulle jag deleta ur min bok, om jag vore dig…avskyr käftis!

  • WitchBitch

    önskar er ett fint sommarlov och sommarliv, förstår att du hjular, men gör det försiktigt är du rar, dottern vill nog helst ha dig i ett stycke…
    🙂

    kram!

  • kattis

    Ja,ha.
    Pannkaks mökar……………………………
    I Know.
    (pheuw)
    Själv brukar jag benämna denna rätt som = Stekt deg!

    Kram på dig!

    / K

  • Rosa

    Japp nu har jag rapporterat. Läst ikapp i din blogg också. Så nu har jag koll på läget igen. Tack för idag!! Kraaaaaaam

  • Peter

    Torsdagen såg väl ut som en riktig skitdag. Tandläkaren, men du kanske inte är lika rädd för honom som jag är 🙂

  • Vb

    @Peter,
    min tandläkare är så vacker, så det är ett sant nöje…..*slickar mig om munnen*

  • Madonnan

    Ha det så bra i sommar!

    🙂

  • Tonårsmorsa

    Ja, det ser ut som du är lika fullbokad som jag varit sista tiden, jag förstår inte varför allt ska ske Maj, Juni och December. Varför inte strö ut det över resten av året också? Nåja, min puls börjar sjunka något och jag börjar äntligen bli mig själv igen!! Underbart! Lite luft man hinner hämta! Ha en fin vecka, med en särskild fin fredag önskar jag dig! Kram!

  • Amlor

    Men va fasen! Är du inne igen. Tog dig på allvar och trodde du skulle ha en lång paus. Lurifax!
    Själv är jag sällan eller aldrig på bloggen så jag har inte tid att uppdatera mig. Flytten du vet..
    Skickade mail för ett tag sen.

    Haha…jag åt pannkakor med rårörda hallon igår. Ekonomin är obefintlig så sista veckan har det blivit pannkaka av allt ihop.

    Ha det gott Skruttan.
    Kramar 🙂

Kommentera

