Begravd i chips

Pringlesuppfinnaren fick nästan sin önskan uppfylld, Hans aska ligger i myllan tillsammans med en Pringlesförpackning. Det framgår inte om hylsan var fylld med Holidaysmakande chips.Varför fick inte gubben ligga närmare sin last, i hylsan?

Min önskan är om jag får bestämma nå´t liknande kanske skulle vara i en baginbox, gärna rosé så här på sommaren. Eller kanske i en chokladask. Eller tillsammans med ett gäng kantareller, smörfrästa så jag kan inbilla mig doften. För man kan väl  inte lukta (!) som död. Då blir det liksvamp, och se´n kan ju folk tro att man är sexfixerad. Så här ser dom raringarna ut, titta från långt håll bara, för dom stinker verkligen! (bilden är klickbar för mer info:)

Nä, allra helst skulle jag vilja spridas över vattnet, så det får väl bli i något vattentätt. Ett alibi kanske….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

6 responses to “Begravd i chips

  • nika

    Jamen då ska jag begravas med en flaska Cabernet i famnen och ett paket Virginia Slim menthol lights…ja, jag tänker fortsätta röka för då kan det ju kvitta när jag är död och så ska jag sitta på ett moln sippandes mitt vin och vänta på kompisarna

  • Vb

    @Nika,
    tack för det jag måste ha cigg också….

  • Ister

    Jag vill ha en whisky, en Cohiba och en karl med mig i evigheten.

  • Bea

    härligt inlägg, blir glad!

    kram

  • Vb

    @Ister,
    antecknat.:-)

  • Filippa

    Hm, undrar om man kan få med sig en söt liten fotbollsspelare ? I så fall vill jag begravas med eller i (brännas?) en flaska dyr champagne, riktigt dyr och god choklad samt Fredrik Ljungberg …..kådisar är väl ingen idé att ta med sig va ? Hehe !

Kommentera

