Från syndrom till pandemi

Ja,  det är som man säger i Norrland O-bekräftat! Oooet kan med fördel läsas som en Nolla.

Nollan Christer Sjögren alias sYnDrOm, åker till Belgrad och tävlar i musik. Stackars det ordet, nu ska ”lillElvis” skämma ut oss totalt i Schlagersammanhang. Förra året skickade vi ”lillJesus”, Ola Salo med den insparkade silltunnan till bringa,

hur svårt ska det va´ att inte reta upp sig på nada egentligen…..skjuta Fylking i pausen kanske?*grunnar*….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

8 responses to “Från syndrom till pandemi

  • Filippa

    Aldrig ! Icke ! Jag emigrerar ! Hellre Vråla än Sjöslem ! Det är väl inte alls klart förresten ? Bara för att Fylking vill det så är det ingen universell sanning. Nä, min telefon kommer att gå varm på vilket annat bidrag som helst utom Sjöslem. Upp till KAMP !

  • Vb

    @Filippa,

    vi drar igång kampen va´? Under parollen:

    Hur svårt kan de´va´utan Sjöslem?

  • livsglimtar

    HA HA vet inte vem som är mest knasig av er två…Sjöslem äh dra mig på en kärra ha ha!
    Men du ger f*n i att skjuta Fylking… ha e go han.

  • Filippa

    Knasig ? Jag ? *HA* Eller ja ! http://nosjoslem.blogspot.com/ Sprid uppropet *Skrattar*

  • tonarsmorsa

    *S* Har du fått melodifestival-feber, som resten av Sverige? 😉 Kram!

  • bloggmastern

    Sjöslem? Fylking?

    BTW: Norrlänning som jag är så finns det ett O som jag älskar: Är du oäti?
    Dvs, ni som inte förstår: Har du inte ätit? Är du hungrig?

    /Ken, AB-bloggen

    +

  • Uno Nilsson

    Får jag säga att jag inte brr mig. Jag såg ett program, men sen var det visst fotboll på nån annna kanal så jag bytte. Nä, jag ser inte ner på folks musiksmak eller lust för skandaler, jag tycker att ska man kolla låtsasvärldar passar fotboll mig bättre. Fast jag älskar musik, spelar själv sedan hela livet, och det kanske också spelar in…. Kram och tack för kommentar, fin blogg förresten!

  • Rosa

    Ola som var den enda behållningen förra året. Protesterar HöGljutT. Christer tror jag tävlar om sista platsen. För mig får gärna tvillingarna hamna där också. Inge ont om dem, men i alla fall i det här sammanhanget med den låten. Jag hoppas på BWO eller Sanna om jag inte ändrar mig på lördag. Men som sagt, surar fortfrande för att The Ark åkte ur tävligen. Vi ska ju kvala.

Kommentera

