Sjögrens syndrom

Är egentligen en sjukdom, inte den flottyrbulle som uppträdde i Melodifestivalen ikväll. Även om jag som kvinna får en del av symptomen som Sjögrens (klickbart) ger när jag ser och hör Christer.

Torra slemhinnor i vaginan bla för den mannen får mig att tappa libidon och sinnet för erotik strejkar.

Fy fan stoppa upp karln där solen aldrig skiner, dvs i Värmlandstrakterna. Karlstad närmare bestämt. Och ni som röstade, känner ni flåset av självmordbombare i nacken? Feel the heat!

USCH!

Men Björn Gustavssons uppträdande uppvägde eländet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

11 responses to “Sjögrens syndrom

  • Dandelion

    Ja fy tusan jag såg på ab frontsidan att han verkade ha klarat sej bra… HUR gick det till ?
    Jag är helt oskyldig för jag tittar inte på melodifestivalen, men jag undrar om man inte kan rösta blankt på röstningen ?
    Göra nån slags anti melodifestival låt som är ohörbar OCH osynliga musiker, som kan ställa upp för sverige sen i stora landsfestivalen ?
    (Dricker inspirerande grogg här o får massa bra ideér)
    Ha det bra o lev väl

  • pysan

    Tack Vb.. jag behöver skratta.. och jag skrattade gott åt ditt sätt att skriva om nämna Christer…

    Kram Pys som sakta är på väg upp.. fast det tar tid…

  • livsglimtar

    Men det är väl härligt med ompa musik? Hi hi jag fattar inte ett dugg… smaken är som baken det är tydligt det.
    Kram

  • Rosa

    Den där Björn han är helt suverän. Jag lärde mig honom via dottern som är totalförälskad när hon ser honom.
    Stackars Christer Sjögren, så sågad.

  • Filippa

    Ja, och vilken låt sedan ?! Så kass. Och ja, jag får mer än syndromet när jag ser människan för karl vet e fasen…

  • anki/barbakvinna

    Även min vagina blir snustorr när jag ser sjögren.

    pussihug..et

  • *Q*

    Hihi!
    Du är skojig du!
    Hur har du det nuförtiden?
    Du må tro att jag njöt när jag hörde hur min kollega läst lusen av chefen!
    Respect!!

  • Tyra Tok

    Va! Gillar du inte Christer Slemhelge Sjögren? 😉

    Björn Gustavsson är super. Har sett honom i Parlamentet några gånger. 🙂

  • Witchbitch

    men bettan…inte hetsa upp sig så över en liten karlslok. Slokad karl kanske…
    🙂

  • Raggoparden

    Såg CS på tv för några år sen. Hemma-hos-reportage. Han hade skinntapeter. I taket.

  • Vb

    @Raggoparden
    skulle ha läst denna kommentar ikväll, illamående hela dagen…yeikk!Förvånad, nope, äckel!

    Ballt nick btw
    🙂

Kommentera

