Dopads blogg har fått

Fnatt tänkte jag skriva, men menar kommentaren han fått i inlägget Kvinnor vet inte vad dom vill ha. Äh, jag skriver det jag tänker, både författaren och kommentatorn verkar fnattiga. Klistrar in vad Casa Legio skriver, för det är obetalbart;

  1. Som man ropar får man svar.
    Bara att FRÅGA en kvinnlig psykolog.
    Dessutom tro att man skall få det svar man så uppenbart tigger om.

    Gå och köp dig en sammets-pyjamas istället.
    Kolla om du har navelludd?
    Jodå det är Ok att suga på tummen, MEN INTE ÄR DIN EGEN.

    Försök inte föreställa vad du inte är, det lyser långan väg.
    Däremot kan man bli vad man inte är, om MAN VERKLIGEN VILL.

    Att gå mot röd gubbe räcker liksom inte till, kvinnorna du VILL HA är inte de om ränner efter Mattias Flink, någon Jackie Arklöv, en NEGER som bekänner sig till nazism, kontradiktion i sak.

    WHEN THE GOING GETS TOUGH, THE TOUGH GETS GOING. Vet VARENDA kvinna värd sina äggstockar – undantaget då kvinnliga psykologer?

    Säg upp dig på revisionsfirman Möög & Bläckfläck ditt kräk.
    Ta ett MANLIGT jobb. Bete dig som en KARL, ditt våp.

    Det finns en 5-års kurs som garanterat gör man av vem-som-helst, utom KVINNLIGA PSYKOLOGER då. Betald är den med!

    Franska Främlingslegionen. Och flickorna, de får något fuktigt i blicken.

    LEGIO PATRIA NOSTRA!

    Casse gueule, 2e REI
    (2:a infanteriregementet)

Jag vill bara säga tack så mycket, helgen börjar bra!:-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 responses to “Dopads blogg har fått

  • Tant Rasch

    Jag fattar, trots min självgoda inställning till min begåvning – ingenting. hahahaha, ja du. Den där kommentaren borde man kanske ta och djupanalysera? Eller kanske vi bara borde hålla oss till att fantisera om främlingslegionen ändå…? Yp JeanClaude van Damme och dom, du vet *nickar och håller med mig själv*

  • Filippa

    Asså jag kanske inte är den mest strukturerade människan men jag fattar fanimig noll. Och vad hade främlingslegionen med det hela att göra ? Snacka ”halkvarning” 🙂

  • Witchbitch

    Förvirrad var jag innan, så det är ingen skillnad. Kanske för att jag för ett antal år sedan, under ett antal år, levde tillsammans med en deserterad främlingslegionär.
    🙂

Kommentera

