Stämma i bäcken

Hur fan jag hamnade på Expressens/DI Dina Pengar är ett mysterium, vadå mina pengar? Jag har inga stålar.! Däremot fick jag mig ett par skratt av att läsa om tokiga stämningar utomlands, där det lönar sig..bäst tycker jag nog att den tyska advokaten är, vilken stämning det blev här hemma. 🙂

ps, alla understrukna markerade rader är klickbara länkar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 responses to “Stämma i bäcken

  • Rosa

    Jag brukar också hamna där emellanåt fråga mig inte varför. Men det måste vara någon rubrik som gör det hela, som det här, det finns en hel del kul.

  • Spero

    Du flimrader förbi på TV4 i går också, såg du det? Det var din bild från bloggportalen. Så nu är du definitivt känd från teve eller nåt 😉

  • Spero

    Det där med Ekdahl. Alex Schulman satt i studion och snackade om modebloggar. Så hade de bilder från bloggportalen och din bild flimrade förbi 🙂

  • Tyra Tok

    Hahaha…idag bjuder du på många skratt. Rolig stämning blev det hos mig nu. 🙂
    KRAM

Kommentera

