Ja hej…..

Det är bara jag igen, efter ett låååååångt uppehåll. Man tackar för alla uppmuntrande och undrande kommentarer. *niger fint*

Framtiden stundar närmare än jag räknat med. Matematik har å andra sidan aldrig varit min starka sida. Mördarjäveln har fått utökade permissioner, snart sitter väl han väl där, det som numer definitivt var mitt hem. Med en boja runt runt ankeln, min boja runt halsen väger bly. Livet är tungt nu,

alldeles för tungt att dela med sig av, bloggmässigt. Måste fokusera och rockadera mitt liv, det är nu det gäller om jag ska orka med en morgondag till, så adios för ett tag.

Kärlek, värme och omfamningar till er alla därute, utom Erik161, har liksom aldrig gillat fega rädda män.

Mot livet, mota fan i dörren!

🙂

10 responses to “Ja hej…..

  • Ola

    Tänk om man lärt sej det,…….att mota fan i dörren.

    Så mycket enklare allt varit då….

  • annci

    Jag blir jätte glad av att se dig här, men lite ledsen i hjärtat av att du inte mår ok ;-(

    Sköt om dig och jag skickar många varma kramar till dig ❤

  • Redtopp

    Blev verkligen glad att ”se” dig…*L* Ta hand om det som betyder något i längden och var rädd om dig…kramar om och tå-fjuttar en försiktigt lyckospark!

  • Mats

    Hej
    Glad att se dig här.Behöver du hjälp med något så hör av dig.
    Kram M

  • Filippa

    Kul att höra ifrån dig, mindre roligt att livet är sådär.
    Jag önskar dig all lycka, all framtid.
    Om det är något jag kan göra så vet du var jag finns.
    Sköt om dig och familjen ! Varma, stora soliga kramar ! / Filippa

  • Niki Loong

    Bäst att du motar Olle i grind också när du ändå är på G. Jag har tänkt mycket på dig och undrat hur du har det.

    Varma kramar

  • Witchbitch

    Hoppas att du har det bra, trots allt. Önskar dig frid och lugn i hjärtat och själen. Du besitter i alla fall en styrka som få. Du kommer i alla fall inte att ta fan i båten…det är jag säker på.
    Tänker på dig och kram avlämnas här.

  • Tyra Tok

    Hans boja tas enkelt bort. Så lätt försvinner inte den andra.
    Sköt om dig noga nu.
    LÅNG KRAM 🙂

  • Annica

    Tror vi är flera som haft bloggsvacka just nu, det är samma för mig. Skönt även du är tillbaka. Kram

Kommentera

