Dessa jävla greker

Förr i tiden hade jag en stor kärlek. En grekisk kärlek. En riktig agapimou…..

Men nu jävlar börjar jag tröttna på dom. Med blåslampa skriver dom kommentarer; spamkommentarer á la en masse! Låt mig förtydliga, jag har inte råd att köpa era dyra bilar, dessutom har jag inget körkort.

Bah, erbjud mig en gratis flygbiljett till en mysig ö istället!

Lomar iväg till apoteket och köper Hirudoid, eftersom jag har en gultira orsakad av en fönsterbräda. Ja, sant. Skulle tända en lampa i hyllan bredvid fönstret och böjer mig ner, tjoff!In i köket och tog det första bästa, fryst lök i en påse och la på direkt, när den tinat blev det en påse kantareller. Heja Gul & Blå.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 responses to “Dessa jävla greker

  • Niki Loong

    Aj, aj. Låter inget vidare det där. Men du fick ju kantareller till middag i alla fall och det är ju inte fy skam. *blåser försiktigt på gultiran*

    Kram från en som är JÄTTESJUK och gärna ynkar sig 😀

  • Filippa

    *räcker över en ispåse till, och lite concealer* Men hjärtat ?
    Hm, nu höll jag på att komma med värsta sämsta skämtet men jag ska inte. *kram*

  • Vb

    @Filippa,
    jag hittade en kanonconcealer från Lumene.Anpassar sig till hudfärgen, dock inte den blågula nyansen.
    *s*

    Puss på dig!

  • pysan

    *kramar om*

    Då behöver du inte smink just nu då…*asg* Eftersom du redan har ögonskugga i snygg färg…

    Själv har jag en jobbig resa framför mig… tvi…

    Återkommer…

    Pöss Pysis

  • kattis

    Så kan det gå, bråttom,bråttom,bråttom!
    Åsså hittar du en påse med skogens guld i frysen!
    God nog att kyla ”tiran” och god ändå sedan, till nåt gott som du ALLTID får till.
    Medans en annan kör med fiskbullar och annat ….

    Fan om jag verkar sur….men jag har tandvääärk på G. Fick id hos min underbara tandläkare i morgon kl.8.00! Nu är det Ipren som gäller, jag äter dem som snacks liksom. Min nyssgjorda krona har spökat ett tag och jag Hoppas att de fixar till detta.

    Faan, jag tycker att förlossningsvärkar är som en liten bris jämfört med denna smärt storm! nu är nån på dörren M öppnar.

    Åh , nu kommer MIN RÄDDARE!!!!! Min arbetskompis kommer med trekants medicin! = Citodon!!!! God natt!
    Jag hoppas att det hjälper……… Aj satan …..

    Forts. följer!
    Love you Bett! /K

  • Ola

    Fryst lök i en påse?……..

    Det…..skulle jag aldrig ens tänkt på …

  • livsglimtar

    Jag har överösts med den där förbenade bilreklamen… har inte heller körkort och bryr mig inte ett dugg om bilar. Hur får man stopp på skiten?
    Hoppas tiran har börjat bli mindre synlig.
    Kramis

  • Rosa

    Jag brukar säga till dottern, du är så farlig mot dig själv.

  • tonarsmorsa

    Tur att du och Mabou inte umgås så ofta, han har nämligen en blå kind, gultira och blåtira, folk skulle nog tro att ni slagits! 🙂 Kram!

Kommentera

