Jag ska måla hela världen lilla

Idag ska jag träna på att göra allt tvärtemot mina trasiga nerver tvingar mig att göra. Idag blir det inga måsten, inte ett enda ska bara, jag ska till och med göra något jag avskyr här till allmän beskådan;

Göra ett fånigt, larvigt nättest, måla en tavla av mig (?) med bara ett par ännu larvigare frågor som ledtrådar till ett alster av mina känslor, vassego.


Click here to create your own painting.

Hötorgskonst på hög nivå, Livsglimtar inspirerade mig, kika på hennes här. Hasar vidare i dagens ingentingskagörastema i mina slafsiga pyjamasbrallor och en HD t-shirt storlek XXXXX.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 responses to “Jag ska måla hela världen lilla

  • Soulsister

    låter som en toppendag 🙂

    Själv ligger ja i sviterna av vinterkräksjukan o börjar sakta återgå till mig själv igen
    kram

  • annci

    Blev så inspirerad…………..så jag gjorde också en tavla 😉
    Ha en bra dag!

  • Filippa

    Oh kul ! Måste iväg och prova fast jag borde jobba.

  • livsglimtar

    Men du är ju riktigt vacker som Hötorgskonst…själv var jag ju så spretig att jag inte kunde hålla mig inom ramarna, vad nu det betyder?
    Men ibland är det skönt att slappa och vara lite larvig göra kanske meningslösa saker. Du behöver nog just det tror jag slappa i jamasbyxorna hela dagen, gud så skönt.
    Puss då

  • Jonas

    Fin tavla, Bettan! Jag kände mig tvungen att göra en själv! Min svåger skulle för övrigt målat en oljemålning åt mig för ett år sedan. Han fick duk och olja, men någon tavla har jag inte sett röken av…

    Hoppas du har haft en skön och slapp dag!

  • Rosa

    Självklart ska du måla. Tror du har mycket bra och fint inuti dig som vill komma ut för beskådan.

  • pysan

    Jag fick också inspiration..

    Och gjorde en tavla jag också..

    Kram Pys

Kommentera

