Offensiven inledd!

Tog era och särskilt Alma på orden ang MJs ev permission i jul. Tack för era kommentarer, allihopa. Det är inte så lätt som det låter att, vara kaxig i den här sitsen. Jag glömmer bort att jag har rättigheter och man skuldbelägger sig, precis som vanligt. Men, men det tar jag med shrinken.

Inledde med ett samtal till ”min” egen polis här i byn. Kanontjej att bolla med, jobbar på brottsofferenheten som kriminspektör, precis som MJ har en kriminsp på kåken (KVV), skillnaden är att dom jobbar åt olika håll sas.
Hon tyckte inte alls att min idé var orimlig. Så efter det stärkande samtalet plingade jag till kåken. Givetvis ingen initierad på plats, men

Nu är operation Vbs Rätt till Jul igång!!!

detta inlägg är flyttat från abs blogg, därav hänvisning till kommentarer som ine fins här.

Kommentera

