Paus men inte Delete

Gör en exit. Sticker på semester. Strax. Kanske letar jag upp en dator, kanske svarar jag i telefonen.

Kanske är ett jobbigt ord; men kanske jag har fel? Eller kanske rätt? Rätt gör jag i alla fall att resa bort en stund……..

Ta hand om varandra!

6 responses to “Paus men inte Delete

  • Söker livet

    Hur gör man för att som du som utsatt kvinna kunna åka på semester ”hela tiden” ? Uppskattar din blogg enormt mycket och lever själv på samhällets sk baksida dvs som du. Undrar hur har du råd ? Hur du får ihop det ? Puss & kram från undrande som söker livet (a@b.se – vill inte ange min personliga epost – liksom du antar jag)

  • Vb

    @Söker livet,
    semester och semester…..jag föredrar att kalla det, denna gång är det för att jag ska få lugn och ro, eftersom min adress läckt, och vid återkomst till ”hemmet” flytta till ett nytt ställe.
    En ren säkerhetsåtgärd alltså.Det finns en paragraf i Socialtjänstlagen som gör det möjligt att under såna här situationer få åka på deras bekostnad.
    Dom andra ”semestarrna” är umgänge med dotter, och familj.Och jag får inte ihop det.
    Om du skriver din riktiga mailadress visas den inte utåt, bara jag ser den.
    Lycka till, och återkom gärna om du har frågor.

  • Filippa

    Ha det bra ! Hör av dig emellanåt ? Kram kram !

  • Syster Yster

    Kram och hoppas du får det så bra som det nu bara går i den situation du är i. Ta hand om dig!

  • Redtopp

    Ha det skööönt och var rädd om dig!Kramar från sydväst!

  • MyyZz

    Det är nog bra att ta en kanske”semester” i ditt läge. Hoppas allt löser sig till det bästa.

    kramen

Kommentera

