Free Burma!


Free Burma!

Andra bloggar om: ,

One response to “Free Burma!

  • livsglimtar

    Burma säger jag inget om…alla tycker väl samma sak är jag övertygad om.
    Men du nu kommer helgen och jag ser fram emot att få gå i skogen, tänk om vi äntligen hittar svamp. Nu ska jag göra mig iordning och ta hunden och stavarna med mig ut. Det retar mig att vädret är så dåligt, igår var det så fint och jag var och tränade. Sen tog orken slut för den dagen. Tji fick jag…
    Önskar dig en skön helg med allt gott där till!

Kommentera

