Baba Ganoush

Smaka på ordet………säg det sakta; b a b a g a n o o o o s h h h h h h!

Aubergineröra som smakar lika bra som det låter.

Prova!
Till en köttbit, som dip till råa grönsaker. Jag har precis avnjutit den med vegetariska vårrullar. Till allt! Gränsen går ungefär när man använder röran som tandkräm. 😉

Andra bloggar om: , , , ,

7 responses to “Baba Ganoush

  • Helena

    Åh, du var snabb på att se att jag ändrat bloggen, jag hann kanske inte göra den nya? Nu fungerar den i alla fall! Tack för att du såg.

  • avgrundsdjup

    Ok – ska hålla det i åtanke. Inte-som-tandkräm. Tack för tipset!

  • Syster Yster

    Aha vad smakar det, vitlök? Men instämmer det låter gott 🙂

  • Filippa

    Smaskelimums! Det är supergott, liksom hoummus och tzatsiki 🙂 Allt med bröd är faktiskt gott när jag tänker efter ?

  • Seconds

    Har läst lite av Puckosmulan och om man vill skulle man ju faktiskt kunna ägna sin blogg åt enbart särskrivningsskäll.

    Fast jag har viktigare saker att skriva om. Eller inte. 😉

  • Lotta

    Skummat lite här inne…Herregud! *kramar*

  • barbakvinna

    bild… jag har ätit och kommer def… äta igen superdupergott. Och det skulle inte bli nåt kvar i kylskåpet…

Kommentera

