Lite bakgrundsfakta till Slipper blogga

 

Meddelande till användaren

Moderator på Aftonbladet Blogg har tagit bort detta inlägg:

Personligt meddelande / Vb

Till min rubbade bror, jag vet att du läser detta:

Att du sjunkit så jävla lågt att du rotar i pappas personliga papper och kalendrar, i jakt att få reda på mitt mobilnummer, är väl det det lägsta, men…..

Vad fan vill du? Vad är du du ute efter? Det är ingen idé att du ringer igen, jag har bytt nummer, och vidtagit andra åtgärder. För fan, get a life!

Orsaken är att moderator anser att det bryter mot följande punkt i regelverket:

– Inlägget är kränkade mot andra.

– Var vänlig använd inte bloggen för att föra konflikter med andra. Privata kommunikationskanaler lämpar sig bättre till detta. Att offentligen anklaga specifika personer för brottslig verksamhet gränsar till förtal. Mvh moderator.

Mvh
Redaktionen på Aftonbladet Blogg

Meddelande till användaren

Moderator på Aftonbladet Blogg har tagit bort detta inlägg:

Psykopatbrorsan / Vb

Som jag tidigare skrivit spaltmeter om, har lyckats hitta mig och det telefonnummer som jag inte använder längre. Dessutom har han spenderat otalig tid, på att hitta en mailadress på en portal, jag bara kikar in på nån gång månaden. Kräket är totalfixerad vid mig och mina göranden, patologisk avundsjuka tro jag det kallas.

Han ringer på numret jag inte använder ca 6 ggr/dygn, och mailen är vedervärdig att läsa. Att dessutom skapa en mailadress som heter mj52xxxx@tele2.se, förklarar kanske hur rubbad han är. Ett axplock ur ett av mailen (jag har avslutat det kontot) ;

Tror du verkligen att jag skulle finna ett nöje att åka till ditt bostadsområde och skrämmas? Men du ska vara rädd och återigen rädd. Jag kommer endast att hemsöka dig i dina nojor mardrömmar. Och jag hoppas att hemsökelserna kommer daglien. Du är ett ruttet ägg som inte ens vill ta i med tång…….osv……

Han skulle inte tveka en sekund att vidarebefordra uppgifterna till MJ; där för måste jag göra en paus och flytta till ett annat område. Vi ses när allt lugnat ner sig!

Kramar om er alla!

Orsaken är att moderator anser att det bryter mot följande punkt i regelverket:

– Inlägget är kränkade mot andra.

– Var vänlig avhåll dig från att lägga ut andras mejluppgifter i bloggen. Dessutom kan det vara olämpligt att kalla en person kräk och psykopat . Vi på Aftonbladet har stor förståelse för din situation men hoppas på förstålse här. Mvh moderator.

Mvh

One response to “Lite bakgrundsfakta till Slipper blogga

