Ja det är grabbarna på

Classes; Ohlson man kan lita på!

Nu har jag varit där för den tredje och sista gången! I alla fall vad gäller adaptrar och ”musar”.
Idag lämnade jag tillbaka den lilla minimusen han föreslog som en nödåtgärd, när adaptern han rekommenderat inte funkade. Mushelvetet var till en laptop, sladden var fasicken inte längre än ett hårband till en flintis! Jag sa att jag hade en stationär, till och med märket och modell. Nu har jag köpt ett fungerande kit, men har ingen användning av den lilla löjliga plastmojängen som kallas datormus. Ett förbaskat onödigt flängande, dessutom kostar bussresorna schaber.

– Hej, sa jag till samma trevliga kille som expedierat mig dom båda förra gångerna. Han såg lite frågande ut, men jag såg att han tänkte så det knakade.*var känner jag igen henne från*
När jag langade upp mushelvetet, föll talgdanken ner. – Ja, hej, hej.
_ Den här vill jag inte ha, sladden är för kort och jag har köpt nytt tangentbordskit på SIBA! Där fick du tänkte jag. Men han var lika nice som förra gångerna och bara sa att då skriver vi ett återbetalningskvitto.
– Gör det du sa jag, men jag vill ha en bläckpatron som kompensation för bussresorna och tiden. Tänkte att den som går lös på mera stålar, så vi kunde ”byta”.
_ Jag ska snacka med chefen, ett ögonblink. Och så försvann han en stund.

Flera stunder senare gick jag ut med både pengar tillbaka och en ny gratis bläckpatron.

Heder till Clas Ohlson och den supernajsiga personalen!

Jävlars vad jag ska göra utskrifter nu……..har en del kommentarer bl.a som står i moderingskö. Med ipnummer och hela biddevitten. Tror tamejfan att jag ska lägga ut dom i ett lösenordsskyddat inlägg.

Funderar……….får inte glömma mailen.H O T mailen! 😉

Andra bloggar om: , , , , , ,

9 responses to “Ja det är grabbarna på

  • annci

    Visst är de härliga på Claes Ohlson, har oxå alltid haft tur med bemötandet hos dem.

    Lägga ut dem, häng ut dem och låt dem bli till allmänt förlöjligande! Rätt åt dem!
    Men av mina egna erfarenheter så mår sådana människor sämst när man ignorerar dem, när de inte får nån respons på sitt sjuka beteende.

    Men mitt erbjudande om utdelande av ”cyber-smocka” kvarstår. Kan ladda ”linan” ända här uppifrån norr, söderut!!! =3 Den du!

    Kramar från mig till dig

  • assdur

    bloggerisvar; nu skulle jag inte vilja kalla mig konstnär för så bra finner jag mig inte vara 😛 men tack ändå :=)
    Men ja man har ibland ganska mycket brydderier kring sina saker. Man försöker få något sagt och det vill man få ut på rätt sätt, och det kräver mkt tankeknak och ändringar. Tanken – är det klart nu? Går ständigt!


    nu kan du printa på för glatta livet! Vad kul när de är så tillmötesgående. Då kommer man gärna tillbaks (om det var bra grejer också dvs hihi) 🙂
    Kram & önskar dig en fin kväll
    varma hälsn

  • Fröken West

    Snacka om goodwill hos Classe Ohlsson, härligt! Lite ”plåster på såren” för all annan skit du får utstå. Tur att det visar sig lite hopp ibland. Nu får du göra utskrifter så att färgpatronen håller sig våt, hi hi.

    Go natt (snart)!

  • ET

    U go girlfriend!!! 🙂

  • kattis

    Hej, long time ”no hear”!
    Classes är super! Har fått en här nu. Men det blir en hel del onödiga inköp, bara för att det är så kul att shoppaloss hos dem. Stegräknare,eltandborste,pannlampa,massagedusch och en pressänning! Och jag som bara skulle köpa batterier!

    Ha det gott hjärtat! ( Hörde åxå om F, tragiskt men säkert skönt för honom)

    / K

  • barbakvinna

    Helt rätt spara lagra och använd vid behov…
    kram anki

  • Filippa

    Ohhh ! Jag hänger på Anncis erbjudande om Cybersmocka ! Känner mig både stark och militant. Med betoning på tant.

  • k44147

    Jaha…………

  • tonarsmorsa

    Toppen! Det är sådana som verkligen SKA jobba med service! Tur det finns några exemplar kvar, för det känns ibland som de håller på att utrotas. Vad gäller H O T-mailen, så hoppas jag du slipper dem! Kram!

Kommentera

