På förekommen anledning

Vill jag att dom som jag mailkontakt med och fått tillbaka alla mail från Vendettanbettans hotmail, mailerdaemon att lägga en kommentar. Alla mail är sparade på annan adress, och ni som följt bloggen vet vem/vilka som ligger bakom. Det finns också en risk att den här jävla göken, skickar mail i mitt nick som jag absolut inte ställer mig bakom. Och vad ni än gör, klicka inte på några länkar, eftersom dom/han har skickat virus! Radera mailen ni fått tillbaka och anmäl som phishingattack. Eller skräppost.

Nu jävlar har han gått för långt!

34 responses to “På förekommen anledning

  • ET

    Helt sjukt!

    KRAM gumman

  • whitelady7

    Håller med ET, helt sjukt! Såna där korkskallar borde skaffa sig ett eget liv, och inte hålla på och djävlas med andra. Ska jag skicka över mannen med bobcaten, han är bra på att gräva gropar 🙂
    Skickade ett mail på din hotmail den 11 sept. men tror att det kom fram till dig?

  • Vb

    @Whitelady,
    Nope, inget från dig i hotmailen!:/

  • Helena Palena

    Ska kolla! Går inte in på hotmailen så ofta.
    Funkar det verkligen med trådlös mus? Har haft mina i fem år och dom är verkligen tröga.

  • livsglimtar

    Jag fick massor tillbaka igår, stod att det inte hade levererats och det vet jag ju att vissa hade så jag blev lite snopen. Men tekniken och jag du vet, så jag tror alltid att det är jag som gör fel.
    Jag hade elva mail när jag kom hem och säkert var sju från dig sk fel levererade.
    Så jävla tråkigt och vad ska det tjäna till att hålla på så där och förstöra för andra.
    Hur liten och krymp har ens värld inte blivit då, för inte vinner han ett skit på det vi hittar väl bara andra vägar att ha kontakt på.
    Simma lugnt vi har flytvästar och annat att ta till!
    Kram

  • Filippa

    Du menar på allvar att han kapat din hotmailadress ? Sicken sjuk snubbe ! Jag har fått ett tomt mail från en adress som är v@hotmail.com men jag kopplade inte det till dig – riktigt ?

  • Grynboll

    Herregud vilka människor det finns…

  • Helena Palena

    Mejlet jag skickade till dig kom tillbaka! Gick inte fram! Men hur fan kan någon mixtra med sånt! Idioter! Så var ska mejla nu?

  • Helena Palena

    Glömde ett jag där…

  • MyyZz

    Det verkar som han har brist på annat att göra… om det nu är MJ, jag tycker de borde ha bra mycket mer koll på vad folk får göra och inte får göra på nätet. Det är helt sjukt att det ska behöva vara så. 😦

    Tjing till dig.

    Föresten, skapa et sk oknäckbart lösenord…. slumpmässiga siffror, gemener och versaler blandat. Sen har du det hemma på en lapp.

    KRAMEN

  • Vb

    @ Helena Palena,
    återkommer med ny adress.

    @MyyZz,
    Det är inte MJ, utan en släkting och hans rubbade polare.Lösenorder var s.k oknäckbart, precis som du beskriver.

  • pysan

    Jisses.. ska det aldrig ta slut för dig…

    Kram Pys som också hade velat ha ett mail från dig… Pöss

  • Fröken West

    Nä va´ faan! Hur knäppt är inte detta!? Jädrigt läskigt att det är så lätt att knäcka ett lösenord. Trodde inte att ”göken” är så pass smart, faktiskt, förvånande e de…

    Å jag som vill maila en och annan Lindström till dig ibland…

    Kram från fröken Bäst… – eh West!

  • Vb

    @Fröken West,
    har skrivit fel mailadress i kommentaren, skickade mail men det studsade; din andra gäller den?

  • Fröken West

    Du har rätt, jag hade glömt en nuffra… Min andra mailadress gäller inte längre.

    ;0)

  • Assdur

    Jesses vad långt folk kan gå för att försöka förstöra för någon annan :/
    Kram på dig

  • ET

    Shittes j-ars asså. Olustkänslan drar verkligen in i kroppen nu. RYYYYS. KRAM gumman

  • Nina

    Fy fasen, så här kan du inte ha det, han är ju inte klok! =/

  • avgrundsdjup

    Hur sjuk får man bli? Kan bara instämma med ovanstående och skicka dig massor av sympati och värme.

  • Din bror U

    Och det är du väldigt skicklig med.
    Skapa förvirring och oreda. ”Allt ljus på dig”.
    Och det är tydligt med dig. Du projicerar ditt
    tillkortakommanden mot de som har kraft att
    regera mot din förvirring. Det finns uppenbarligen
    ingen kärlek i ditt liv som du kan
    delge, eller emotta.

    Apråpå virus, så har jag med min adress inte den som förmedlar det.
    Inte heller har jag ett virus som kan insjukna dig.

    Sträva efter att tillfriskna i stället för att smitta andra.

    Din bror U.

  • whitelady7

    Har skickat mailet igen, till tre olika, något ska väl komma fram 🙂 Inte ska han-de lyckas med ett sånt tilltag, man kan väl polisanmäla sånt? Håll huvudet högt Bettan, du är en viktig människa som betyder mycket för många, och ett sånt där lowlife ska bara kravla tillbaks till rotvältan!

  • Filippa

    Man ska väl inte kommentera dårars tilltag men dom virus vi pratar om här smittar datorer, maskiner och mailservrar – inte tänkande intelligenta trevliga människor. Vad gäller kärleken så finns det helt uppenbart olika definitioner av den och din version gäller inte i min bok, Mr U. Ergo, vi vill inte ha dig här. Försvinn! *viftar efter en envis irriterande mygga*
    Betts, dig vill vi ha kvar. Stanna !

  • Vb

    @Filipippan,
    Tack, ovanstående kommentar är en av dom ”snällare”, men visst lyser galenskapen emellan?

  • Filippa

    I fjärde klass gav jag skolans största kille en bruten näsa för det namnet….Du är nu en av två människor som ostraffat har kallat mig det…*ler kallt* Känns det bra ? *ler*

  • Vb

    @FILIPPA,
    det är ju hur gulligt som helst, men spar snytingen till den där*pekar uppåt*
    🙂

  • Nina

    Fy fasen vad han är obehaglig!
    Har han inget bättre för sig än att sitta där och slipa på sina giftigheter och försöka ställa till med problem?
    Till exempel kräla sig tillbaka under sin blöta sten och umgås med de andra trevliga smådjuren som bor där?
    Dom måste ju känna sig övergivna!

  • whitelady7

    Instammer helt med Filippa ”viftar med handen jag med”. Bort med dig, lat bli tangentbordet och stang munnen dumma manniska!

  • Vb

    Och du vandraren,Kimisen,Lasse,Jens,
    eller vad fan du heter, stick härifrån, fattar du inte att jag ser ipnumren här?Ta med dig ditt jävla patrask, den där U och Kerstin.Sök hjälp, ni är inte riktigt friska.
    Och du U, är roten till att dina ”kompisar” är här och på min hotmail och tjafsar.Lägg ner!Allihopa, ni vet vilka ni är.Jag vet vilka ni är.

  • annci

    Stå på dig Vb, detta verkar f_n inte sant!

    Jag förespråkar inte våld, men en ”cyber smocka” kan jag bistå dig med till denna knäpp-gök.

  • Fröken West

    Nu förstår jag att du tycker att jag är en lätt stalker att ha att göra med. ;0)
    ”De andra” stalkarna är fan som en tvångströja på dig. Du borde få vara ifred, du har blivit utsatt tillräckligt.

    Kräm!

  • Tindra-Annette Broström

    Goddagens

    Morrar, tar fram kvasten och sopar bort skräparen, usch..hoppas du anmält abuset,,

    Blir mycket vresig å dina vägar..
    Tindra-Annette Broström

  • K

    Nu lägger du av med att lägga ut namn som finns i din fantasi.Vad beträffar din sjuka bror så ringde han mig stupfull och berättade hur lätt det är att knäcka hotmail

  • K

    Jag har anmält dig nu bettan det är inte tillåtet att lägga ut namn elle e post på din fantasi blogg

Kommentera

