Tappat tråden

771341115.jpg

Åtminstone det trådlösa tangentbordskitet. Batteriladdaren till musen, fortfarande datormusen 🙂 pajade förra veckan. Flängde ner till raggarhaket (bra ställe att ragga på)  Classes och köpte en ny som inte fungerade. Tillverkaren hade listigt nog gjort en specialare som inte säljs separat, så man tvingas köpa hela paketet; mus tangentbord och mottagare. Men här har Fujitsu Siemens skitit i det blå skåpet, jag tänker icke köpa deras krafs.

Jag kan definitivt inte tänka mig en enda dag utan Internet. Om jag inte befinner mig i ett tropiskt paradis eller någon annan semesterort. För mig under dessa omständigheter är kontakten med er i cyberrymden bara ett måste, annars skulle jag lika gärna kunna sätta mig i en grotta i Lejonens Dal och planera bombdåd eller dylikt. Kanske rita rondellhundar?

Tänker, måste jag köpa ett färdigt kit? Kan man inte plocka ihop den mus och det tangentbord jag vill ha? Är det kompatibelt med datorn?

Ja, jävlars, vad jag ska jävlas med datorförsäljarna idag! Watch out!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 responses to “Tappat tråden

  • Marina

    Jag kan inte heller tänka mig att avstå från cyberspace:-)
    Man har ju blivit beroende ju!
    Kram

    ps. Jag ser att du också deltar i mobbningen av denna otroligt intelligenta tjej*snyft*
    *asg*

  • Filippa

    Ah, sorry. Kollade inte riktigt på vad du skrivit. Hm. Borde gå att plocka ihop nåt ? *återkommer när tankevirvlarna gjort sitt*

  • livsglimtar

    Nä hur skulle det se ut utan dator en dag?
    Hoppas du får hjälp så att du får tag i det du behöver. Jag är ju just ett spån när det gäller det tekniska, inte mycket att hålla i handen när tekniken trasslar. Men jag är bra på att heja på här från min hörna.
    Heja Heja!
    Så där ja, nu ska det väl ordna sig!
    Kram

  • grynboll

    Ibland är jag glad att jag inte jobbar i databutik…*L*..du måste berätta hur det gick..

Kommentera

