Ni Goabloggare

Tack så hemskt mycker för ert stöd, och omtankar.

Just nu mår jag som sagt riktigt skit och måste fokusera på att tänka framtid…

Men jag har bestämt att skriver jag något ,så ska det bli en liten historia om en idag väldigt liten man, en tjock man i sina sämsta dagar, som enkom  har som intresse av att förödmjuka, förminska och använda samtliga härskartekniker en sann patologiskt avundsjuk narcissist kan göra. Bla hans kommande rättegång för bedrägeri, som han tycker jag ska be om ursäkt för, fast det är han som står åtalad.

Promise, det kommer att bli en spännande berättelse! Ni ska få läsa email, ja ni ska få underhållning på hög nivå! Än en gång go´bloggers, rörd av era omtankar, kram

13 responses to “Ni Goabloggare

  • Lasse

    Hej Bettan!

    Mysigt att få läsa några rader från dig…
    – Krya på dig i lugn och ro!

    Kram /Lasse & Annica

  • nika

    Kram till dig också

  • Fröken West

    Ja, en stalker-kram kan väl aldrig vara fel…? ;0)

    Jag håller på dig – och ditt…

  • tonarsmorsa

    Tills dess: ta hand om dig!

  • Dandelion

    Ta väl hand om dej.

  • pysan

    Kramar om…

    Ta den tid som behövs.. och kom igen sen…

    Pöss Pys

  • anki/barbakvinna

    det kommer att bli intressant… har även läst om lik knullare på AB där fanns det bild kommer det en bildkavalkad hos dig oxå *asg*

  • Niah

    Hej, var ett tag sedan jag kikade in. Hoppas allt ljusnar lite snart för dig, ta den tid du behöver. Ska snart ta tag i det jag skrev om tidigare. Har haft fullt upp eftersom jag blivit medlem i Röda Korset (besökandeverksamheten, då det sitter för många ensamma äldre där ute) och ett av de större partierna också. Här ska kämpas!!

    Ska definitivt byta blogg, är less på krånglet hos AB.

    Många många kramar

  • Monika

    Hej!
    Tack för ditt besök på min hemsida i vardande. En dag ska det väl bli tid att göra den i ordning.
    Lägger din adress hit på minnet. Har läst mycket av dina inlägg på AB.

  • Miss Terious

    Kramis Bettanbus! 🙂

  • Helena Palena

    En vacker dag…. Börja nu! Skriv! Varje bok startar med en prick. Skriv 2 A4 varje dag – till slut är det klart. Det är bara att sätta sig ner och börja. Ja, jag vet att det inte är Såååå lätt! Men så lätt är det. Jag har själv gjort det en gång. Och tänker göra det en gång till innan jag dör! Under tiden får vi ha det så bra!

  • Witchbitch

    Kommer in för att lämna kramar i stora lass till dig din kämpe.
    Sticker iväg på läger strax och hoppas återkomma om några veckor, lite bättre och mycket nyktrare…:-)
    (och säkert mycket blekare och tråkigare och fyrkantigare och hjärntvättad och präktigare…hmmmm, kanske ska stanna hemma i alla fall…)

    kramar!

  • Rosa

    Ska bli så spännande!

Kommentera

