Söktermer

Man har inte roligare än man gör sig. Kollade på söktermer, hur folk trillar in på min blogg, idag tog följande förstapriset:

Larver i hjärtat

Och så får människan läsa om larv i hjärnan! 🙂

Och spamen är rätt kul dom med, nästan alla grekiska bilförsäljare försöker kränga en Lexus till mig! Bättre med ett körkort till att börja med,

funderar om prinsessan Madeleine har körkort, för hon har väl en Lexus?

Andra bloggar om: , , , ,

3 responses to “Söktermer

  • Jonas

    Jag har körkort. Hänvisa dina Lexuserbjudanden till mig. Om de är seriösa förstås. 🙂

  • tonarsmorsa

    *S* Ja, larver i hjärtat var något nytt. Jag får också in jätteroliga sökord. Kram!

  • livsglimtar

    Jag brukar köra rättstavningsprogrammet och skrattar gott åt de ord de tycker att jag borde ha i stället för det jag har skrivit. Tror inte en käft skulle fatta ett dugg om jag satte in dem i stället.
    Jag blir ofta förvånad över hur konstiga saker folk söker på och udda ska vi inte tala om och så hamnar de hos mig. Ett ord som jag får besökare på är pannbiff..jag har ett recept på det med glaserad lök. Varje dag är det ett gäng som vill laga just pannbiff och jag fattar inte att de inte slår upp en kokbok. Men klart de har kanske ingen sån, vilket i min värld är svårt att fatta.
    Nä nu ska jag och fläkten sätta oss på balkongen och lyssna på sommarprogrammet…kramen.

Kommentera

